Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

Kerstcadeautje voor oppas van hond

Een bevriend stel past geregeld een dag op mijn hond. Daar willen ze niets voor hebben. Het is ook vrijblijvend voor hen, geen verplichting. 
Ze passen inmiddels ook op andere honden, dat is wel betaald. 
Ik wil ze graag een leuk kerstcadeau geven. Het liefst iets met een link naar honden. 
Wie weet er een leuk cadeau? Het mag iets zijn waar de andere oppashonden ook iets aan hebben. 
Iets kerst-achtigs kan ook. Ik heb nog geen kerstboom gezien bij ze, maar dat kan nog komen. 

Bijtje82

Bijtje82

16-12-2021 om 18:23

Geef ze een doos honden kerstkoekjes?
Ff zoeken met Google, zijn talloze soorten. 

Een mooi spel voor honden? Bij slecht weer doe ik dat ook wel met die van mij. Of straks met oudejaarsavond. 
https://www.bol.com/nl/nl/p/nina-ottosson-dog-hide-n-slide-composiet-33x33x5-cm/9300000000686129/?bltgh=rZzik-owP29-Aie05qJB4w.4_50.65.ProductImage
Zoiets bv. Ik zou voor kunststof gaan, die kun je beter schoon maken.
(Ze hebben ze ook wel eens bij de Action, een stuk goedkoper)

Sas-OO

Sas-OO

18-12-2021 om 11:21 Topicstarter

Bedankt voor de tips. 
Ik ben eruit. Het wordt een kerstpakket met daarin zeker een hondenspeeltje en honden kerstkoekjes maar ook lekkere dingen voor henzelf.

Late reactie, maar anders tip voor volgend jaar. Een mooie kalender met honden. Zo kunnen ze daarop noteren wanneer ze waar oppassen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.