Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

Konijnenwelzijn: enquête afstudeeropdracht

forms. gle/t5NuCLu7rVuY2h8LA

Deze enquête is bedoeld voor mensen met een konijn als huisdier, mensen die in de nabije toekomst een konijn willen aanschaffen en mensen die in de afgelopen drie jaar een konijn hebben gehouden.



Beste konijnenliefhebber,



Voor mijn afstudeeronderzoek bij de Koningin Sophia-Vereeniging tot Bescherming van Dieren ben ik bezig met het opstellen van een bewustwordingscampagne omtrent het houden van konijnen als huisdieren. Het welzijn van konijnen staat centraal in mijn onderzoek. Door de verschillende heersende misvattingen en gebrek aan kennis bij konijnenhouders, wordt vaak niet voldaan aan de natuurlijke behoeften van het konijn. Dit heeft mogelijk negatieve gevolgen voor de gezondheid en welzijn van het konijn.

Om dit probleem aan te pakken, nodig ik u graag uit om deze enquête in te vullen. De enquête bestaat uit 19 vragen en neemt ongeveer 5 minuten van uw tijd in beslag. Uw inbreng helpt bij het bepalen van de boodschappen die overgebracht gaan worden met de bewustwordingscampagne om konijnenleed te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet opgeslagen.

Met vriendelijke groet,

Danique Bongers

Student Dier- en Veehouderij aan de Hogeschool Inholland

forms. gle/t5NuCLu7rVuY2h8LA



Ik ben geen ouder en heb dus speciaal hiervoor een account gemaakt. Hierdoor kan ik (nog) geen linkjes plaatsen, dus ik hoop dat het op deze manier wel mag. Je kunt het linkje kopiëren en de spatie na de punt weghalen om de enquête in te vullen. Heel erg bedankt!


Als je de regels van dit forum had gelezen, dan had je gezien dat er een speciale rubriek is voor dit soort oproepjes, waar je wel gewoon een link kunt plaatsen. https://www.ouders.nl/forum/onderzoeks-oproepen-en-enqu%C3%AAtes

Niet zo vriendelijk hierboven. Je kunt ook zeggen:

Beste Danique,
Er is een aparte rubriek voor het plaatsen van enquêtes. Daar kun je ook linkjes plaatsen. 
Succes met je afstudeeronderzoek. 

Heel goed. Ik zag een paar jaar terug toen ik bij iemand thuis moest werken in de tuin een volgevreten konijn die amper nog kon lopen in een kale kleine kooi die daar zat te shaken en te schrikken van alles. Was dan voor de kinderen aangeschaft en niemand keek er ooit nog naar en ze gooide er alleen vreten in af en toe. Ik heb er weken mee in mijn hoofd gelopen wat ik moest doen en hoe afschuwelijk ik het voor dat konijn vond. 

Ingevuld.

DaniqueBongers

DaniqueBongers

03-04-2024 om 10:39 Topicstarter

Bedankt voor het invullen en de tip!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.