Home » Forum » Man wil hond ik niet moet ik zijn wens respecteren

Man wil hond, ik niet. Moet ik zijn wens respecteren?

Heeft je baby moeite met doorslapen?

Met deze tips heb je gauw weer een fijne dromer in huis!

63 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Kaaskopje
Vlees

Toch zou ik bij een moeilijke eter eerder aan (rauw) vlees denken dan aan brokjes. Van het rauwe vlees kun je zelfs ook beloninkjes bakken in de magnetron. Balletjes van soepbalformaat 3 minuten in de magnetron en klaar. Soms een minuut extra.

Als je rauw vlees voert is een geperste brok aan te raden. Door deze bewerking past het beter bij elkaar en valt daardoor beter in de spijsvertering.

Onze twee laatste honden, nummer 2 is er nog, hadden langere tanden bij brokken, zelfs niet willen eten, dan bij vlees. Brokken die anti-allergisch zijn, werden geen succes. Dan maar niet dus.

Pennestreek
Kaaskopje

Onze hond heeft een blokkade in haar darmen gehad waar ze met spoed aan geopereerd moest worden. Volgens de dierenarts veroorzaakt door vers vlees te voeren. Blijkbaar had ze toch moeite met het verteren van de hardere onderdelen van dat voer. Sindsdien dus geperste brokken. Vers vlees gaven we juist omdat ze een lastige eter was als pup. Gek genoeg vindt ze sinds de operatie vers vlees trouwens ook niet zo interessant meer. Geen idee waarom. Gewenning??

Pagina's

Begrijpend lezen: zo wordt het weer leuk

Lees hier tips voor thuis om je kind erbij te helpen.