Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

May

May

23-11-2017 om 15:30

Op zoek naar een hond

De hond waar zoon zich maanden op verheugd had heeft maar zes weken bij ons mogen zijn. Hij is overleden door een heel verdrietig ongeluk. Zoon is kapot en wij ook. We geven het verdriet eerst even tijd gaan dan op zoek naar een pup. Ik ben al online bij fokkers aan het kijken, maar iemand nog een tip waar we een leuke Sheltie kunnen vinden?

Destijds ...

toen die film erg populair was, waren honderden op zoek naar een "leuke Dalmatier".
Minder dan een jaar later werden de dierenasielen overspoeld met afgewezen Dalmatiers...
Dat waren dan nog de gelukkigen, die het overleefden dat ze niet zo leuk bleken als verwacht. Een onbekend aantal werd neergeschoten, de kop ingeslaan met een hamer, vastgebonden aan een boom tijdens de heenreis op vakantie en meer van dat soort methoden, die "absolute dierenvrienden" wel eens aanwenden.
U wil een leuke Sheltie? Wacht tot de rage over is en ga er een ophalen in een asiel...

Kaaskopje

Kaaskopje

24-11-2017 om 16:24

May

Ik ken iemand met shelties, geen fokker gewoon als huishond dus. Ik zal de vraag doorgeven en je hoort het antwoord van mij.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-11-2017 om 16:27

Yvan

Hier zie ik geen sheltie-rage in de stad. Als onze hond is overleden vind ik dit ras ook een optie, maar dat is hoop ik pas over zo'n 12 jaar.

Een sheltie uit het asiel is altijd sympathiek, dus wie wil ... je doet er iets goeds mee. Ik heb liever een pup, die wordt meer eigen, is mijn ervaring.

May

May

24-11-2017 om 17:33

Heel fijn, kaaskopje!

We hoeven niet per de een hond met een stamboom. Gewoon een hond due uit een warm nest komt..9

Kaaskopje

Kaaskopje

24-11-2017 om 19:30

May

Wil je mij een mailtje sturen op [email protected], of als je liever hebt dat het via het forumbeheer gaat mag dat ook natuurlijk. Mocht ik je 'in het echt' kennen via Facebook (ja je weet maar nooit tegenwoordig ), dan kun je me via messenger bereiken.

May

May

24-11-2017 om 20:00

Gemaild!

Je hebt mail

Kaaskopje

Kaaskopje

24-11-2017 om 20:14

Oké

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.