Huisdieren Huisdieren

Huisdieren

Meisje

Meisje

17-06-2020 om 21:47

Pup 14 weken


beste eten

De beste optie is om na het volgende onderzoek een dierenarts te raadplegen. Hoe beter het voer bij uw huisdier past, hoe leuker het zal zijn en op dezelfde manier zal het u alleen maar geluk brengen. En omgekeerd, als je lieve huisdier niet blij is met zijn eten, of het hem niet past, maak je dan klaar om de vloeren te wassen, mijn vrienden, en ga toch naar de dierenarts.

Graag wil ik nog even een reactie plaatsen op "mijn topic"
We zijn inmiddels een behoorlijke tijd verder en is hond inmiddels de 1,5 jaar gepasseerd. 
En ja, hij is er nog steeds. Het gaat goed, al was mijn 1e indruk dat het een pittig ding was, wel juist. Geen hond voor iemand die verwacht van n hond wat er gevraagd wordt ook meteen gedaan wordt, wanneer dan ook, haha. 
Verder is het een heel lieve hond. Het heeft bij mij best lang geduurd dat ik "uit de misere" was, om het zo even te zeggen. Echt een karakterding.
Ik vond het zo rond 1e levensjaar iets makkelijker worden, al lijkt hond nu weer "vervelender" te worden. Ook dit zal wel weer overgaan.
Maar voor een ieder die twijfelt aan een hond of dat hond wel moet blijven......daarom ook nog even deze reactie.....als je van jezelf weet dat je t moeilijk vind om door te zetten, DAN NIET DOEN. Ik heb het wel gedaan, vooral voor de kinderen en dat is gelukkig wel goed uitgepakt (tot nu toe dan) maar als ik alles had geweten....
En er komt na deze hond, echt geen hond weer. dat dan weer wel .
Bedankt nogmaals voor een ieder die de moeite heeft genomen om me te voorzien van tips en eigen verhalen. Het heeft me geholpen.

Ben je nu blij dat je hebt doorgezet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.