Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Rosa Noordam

Rosa Noordam

25-03-2009 om 13:22

Combinatie werk en thuis - hoe ervaar jij dat?

bericht met toestemming geplaatst

Aan alle werkende moeders met kinderen onder de 6 jaar: Ik ben zelf een werkende moeder van twee kleintjes, en probeer ook nog mijn studie af te ronden. Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek naar hoe werkende moeders de combinatie van werk en gezin ervaren. Leidt het tot conflict of haal je er ook heel veel uit? Als je mee wilt doen, het gaat om het invullen van een anonieme vragenlijst van ongeveer 10 minuten, e-mail me dan naar [email protected]. Dan zal ik je een rechtstreekse link sturen naar de vragenlijst. Ik zou iedereen die mee wil doen heel dankbaar zijn.

Rosa Noordam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

25-03-2009 om 15:18

De redactie heeft vast geen toestemming gegeven voor het plaatsen in meerdere rubrieken!

Prulletje

joer

joer

25-03-2009 om 15:53

Bleeeeehhhh

Ik wordt het zooo zat al die onderzoeken betreffende combinatie werk kinderen stress enz enz enz. Bla Bla Bla.

Succes met je onderzoek maar ik denk dat je niet op veel animo hoeft te rekenen.

Groeten JOER.

liora

liora

25-03-2009 om 16:40

Eens met joer

Gaap inderdaad.

Onderzoek eens de stress bij mannen die werk en gezin combineren, dat lijkt me nou een origineel onderzoeksonderwerp.

Liora

zon

zon

25-03-2009 om 19:26

Archief

Het archief staat vol met discussies en ervaringen over de combinatie van werk en gezin. Als je die gaat doorspitten heb je denk ik een heleboel info.

dc

dc

26-03-2009 om 07:08

Ook idee

en ik denk dat de uitslagen ook heel erg cultureel bepaald zijn. Ik denk dat als je hetzelfde onderzoek doet in frankrijk, je heel erg andere resultaten krijgt. Want hier is voltijd werk in combi met gezin normaal. Dit soort vragen krijg ik in frankrijk echt nooit te horen, dus in zichzelf is de vraag stellen al erg suggestief. Er moet blijkbaar een verband zijn.

Verder heb ik wat aanmerkingen over de vraagstellingen. Ik ben niet beter georganiseerd thuis, omdat ik dat ook op werk moet zijn, maar simpelweg omdat ik thuis minder tijd heb. Dus de afwas moet 's avonds gelijk gedaan worden, omdat ik de volgende ochtend er geen tijd voor heb. Om maar een voorbeeld te noemen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.