Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Definitieve kinderopvangtoeslag 2007 verkeerd?

Ik kreeg deze week de definitieve aanslag voor 2007. Mocht een stevig bedrag terug betalen. Vreemd want gegevens bij aanvraag weken niet veel af van definitieve gegevens. Op de website van toeslagen.nl staat nog een rekentool voor 2007 dus met de uren, tarieven en vastgestelde verzamelinkomens van man en mij ingevuld en dan kom ik op een paar tientjes terugkrijgen. Ook werd het bedrag dat ik al ontvangen heb hoger genoemd dan ik werkelijk heb ontvangen. Zucht, ik ga maar eens bezwaar maken en weer tig dingen kopieren. Hebben meer mensen soorgelijke ervaring met 2007?

groeten,Ekeim

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

29-05-2009 om 09:23

Even bellen

Hoi Ekeim,

toen wij eens niet snapten hoe de belastingdienst aan een bepaald bedrag kwam, hebben we ze gebeld. Dan wisten we meteen hoe het zat. Misschien ook een tip voor jou, anders ben je straks voor niks alles aan het kopiëren.

Succes!

Jesse_1

Jesse_1

29-05-2009 om 21:58

Wijzigingen?

Als je in de loop van het jaar 2007 al een keer een wijziging had doorgegeven zou het kunnen dat de gegevens niet kloppen als je nu een herberekening hebt gemaakt per 1-1-2007 (en jaarbedrag/12). Zoiets hebben wij namelijk met 2006 gehad en het heeft héél veel moeite gekost voor wij de belastingdienst zover hadden dat we de goede gegevens er in kregen (dat krijg je met die digitale dingen .
Ik zou eerst zelf alle cijfers van de aanslag met de daadwerkelijke gegevens vergelijken en anders even bellen.
Succes , Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.