Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Sofie-Anne

Sofie-Anne

06-12-2010 om 23:42

Definitieve kindertoeslag 2009

Ik moest voor half september de overzichten van de kinderopvang van 2009 naar de belasting sturen. Ik heb volgens mij teveel betaald in 2009. Had het salaris te hoog ingevuld , oeps.. Dus ik ben erg nieuwsgierig naar de definitieve uitslag, of hoe heet zoiets.. Ik heb vandaag gebeld met de belasting, en het antwoord was ( zonder ook maar iets van naam of adres aan me te vragen) ' ik kan er niets over zeggen, als alle gegevens bekend zijn' . Leuker en makkelijker kunnen ze het niet maken.. Nu even een vergelijkend onderzoekje hier, misschien word ik daar wijzer van. Iemand al zo'n definitief briefje over 2009 gehad ???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

07-12-2010 om 10:08

Nee

Ik liep er toevallig deze week ook aan te denken: wanneer krijgen we nou geld terug? Ook ik verwacht een paar honderd euri terug. Maar de ervaring leert dat het lang duurt, maar echt wel eens binnenkomt.

groet, Mamvantwee

amk

amk

07-12-2010 om 16:56

Versnellen

je kunt dit proces versnellen door als je je belastingaangifte gedaan hebt een wijzigingsformulier in te vullen met alle juiste gegevens. Dan heb je binnen een paar weken je geld terug en wacht je alleen nog op de bevestiging dat je 0 euro terug krijgt.

rozenstruikje

rozenstruikje

08-12-2010 om 19:33

2008 nog niet eens

Ik ben nog bezig met 2008. De voorlopige wijziging van 2008 waardoor ik superveel moet terugbetalen (ze hebben nog niet verwerkt dat ik ruim 2 jaar terug gescheiden ben en dus minder verzamelinkomen heb) daar heb ik bezwaar tegen gemaakt.
Dan komen daarna nog een paar wijzigingen er bovenop voor 2008. Dan de definitieve vaststelling. En dan gaan ze hopelijk snel door naar 2009?

Rozenstruikje

Vic

Vic

08-12-2010 om 20:16

Rode vlekken en groene pukkeltjes

Dat krijg ik van die hele kinderopvangtoeslagtoestand ;-( Ik dacht dat 2008 al afgehandeld was omdat ik al een jaar terugbetaal op de herziene definitieve voorschotbeschikking, waarvan zelfs mijn bezwaarschrift al was afgehandeld, maar toen moest ik onlangs toch nog weer jaaropgaven opsturen. Dat is twee maanden geleden en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Ik ga ervan uit dat alles in orde is, want mijn opgaaf kwam overeen met de jaaropgaven. Van 2009 heb ik ook jaaropgaven moeten insturen, dus dat zal over een jaar of twee wel komen.
Ik vul wel altijd voor 1 april een wijzigingsformulier in met mijn definitieve verzamelinkomen (n.a.v. de aangifte). Dat is de snelste manier om evt. te weinig gekregen toeslag terug te krijgen. En als ik teveel heb gekregen lekker niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.