Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

In zijn eentje met de taxi naar de bso?

Ik heb een nieuwe bso gevonden die mijn vriend en ik (en mijn zoontje) veel leuker, uitdagender, flexibeler, etc. vinden dan de bso waar hij nu op zit. Alleen deze bso maakt gebruik van taxibedrijven om de kinderen van school te halen. En dat staat me dus nogal tegen. Als het een gevuld taxibusje met allemaal kinderen van zijn schoo zou zijnl, vind ik het nog iets anders, maar in dit geval zal hij misschien wel alleen in de taxi moeten.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe bevalt dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Probleem?

Ik weet niet hoe lang je zoontje misschien alleen in de taxi zou moeten zitten, maar vind je het echt zo'n groot probleem? Als er geen andere kindjes van zijn school in de taxi zitten, betekent dat dan ook dat hij alleen naar die andere BSO gaat? Als je dat geen probleem vindt, zou ik me er ook niet druk om maken dat hij misschien eventjes alleen in een taxi zit. Kan 'ie ook lekker even tot rust komen, voordat hij bij de BSO is.

Emmalynn

Merla

Merla

20-09-2008 om 10:33

Verschillende scholen?

Is het niet zo dat de taxi langs verschillende scholen gaat en daar weer andere kinderen oppikt?

Leandra

Leandra

20-09-2008 om 18:50

Hier ook

Mijn zoontje gaat ook altijd alleen in de taxi. Soms hale nze nog kinderen op, soms niet. Hij moet van de ene kant van de stad naar de andere kant. Hij vindt het fijn in de taxi. Hij gaat vanaf 5 jaar alleen me tde taxi. De eerste keer ging de leidster mee en er is een vaste ploeg van chauffeurs. In de taxi kan hij even bijkomen alvorens de pret begint . Over ruim een jaar mag z'n broertje ook mee en gaat hij niet meer alleen (alleen op vrijdag).
Ik zou er geen probleem van maken. BSO's hebben vaak ook afspraken over het vervoer en de regels.

Groetjes Leandra

judiths mama

judiths mama

23-09-2008 om 19:46

Zelf leidster

Bij onze organisatie is het de gewoonte dat er altijd een leidster mee gaat met de taxi. Oke, dan zitten er soms geen andere kinderen bij, maar wel een bekende leidster.

Ik zou het zelf voor mijn eigen idee, niet zo fijn vinden als ze elke keer met een andere chauffeur mee moeten. Vertel ook goed aan de juf (ik weet niet hoe oud je zoontje is) dat hij met een taxi mee moet, en niet met de andere bso mee loopt.

Vraag even na bij de BSO hoe dat bij hun geregeld is.

Groetjes, Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.