Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Naschoolse opvang, inschrijven

Ik heb deze vraag ook bij Kinderopvang gesteld, maar daar zijn zo weinig draadjes, dat ik hem hier ook maar stel. Hopelijk laten ze hem hier staan......

Mijn dochter is bijna 2,5 en ik moet haar inmiddels gaan inschrijven voor tussen- en naschoolse opvang, maar ik weet dus niet waar ik rekening mee moet houden. Ik weet nog niet eens naar welke school ze gaat en of ik tzt mijn werktijden kan/ga aanpassen. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

02-03-2009 om 16:39

Gewoon inschrijven

Gewoon inschrijven en tzt bedenken of je er gebruik van gaat maken.
Ik weet niet waar je woont maar het kan wel verstandig zijn je nu te gaan orienteren op een school, zeker als je iets speciaals wil (montessori bijv.). Vriendin had baby al met 3 mnd ingeschreven op school en heeft nu met 4 jaar GEEN plek (stond al op wachtlijst). In sommige regio's is het bizar.
Onze school was niet extreem vol maar gaf wel aan dat 2,5 jaar een goede leeftijd is.......
Ook kan het goed zijn voor jezelf te bedenken of je wil dat je kind op woensdag naar de naschoolse gaat (dit is dan een lange middag vanaf 12 uur). Ik wilde dat niet en heb dus werkdagen geruild. Over het algemeen is er soms wel meer plek op dit soort inpopulaire dagen, hier zelfs zoveel plek dat ze dicht zijn gegaan op woensdag en vrijdag, geen animo. Orienteer je daar dus op.
En verder zoals gezegd gewoon inschrijven en de rst komt dan later wel

succes

Inschrijven

Hier is het ook druk op NSO en ook op scholen. Ik ben zelf te laat geweest met inschrijven. Mijn advies is: inschrijven en tzt zie je wel of het nodig is. Ik vond dat eerst niet netjes, is het natuurlijk ook niet. Maar iedereen hier doet het, dus je moet wel.

Mijn dochter gaat naar een nieuwe school. Geen plek op NSO, wschl. vanaf nieuwe schooljaar wel. Ze hebben me geadviseerd om gelijk ook onze baby in te schrijven. Dat heb ik dus maar gedaan. Al weet ik natuurlijk niet of ik over ruim 3 jaar nog dezelfde werkdagen heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.