Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Marsudan

Marsudan

15-02-2009 om 18:38

Oppas aan huis, en dan?

Ik werk 4 dagen per week en heb voor die dagen gecombineerd kinderopvang via een kdv en opvang thuis via familie.
Verder zit ik erg krap in oppas. Daarom wil ik binnenkort een 18-jarig meisje uitnodigen uit het dorp, en kennis met haar maken. Ik heb haar via internet gevonden. Tot zo ver.
Maar... Dan? Wat betaal je gemiddeld, hoe ver van tevoren kun je afspreken, zijn er dingen waar je op moet letten? Kunnen jullie me tips geven?
O ja, voor de duidelijkheid: het is de bedoeling dat ze zo nu en dan oppast, het zal voornamelijk 's avonds zijn.
Groetjes, Marsudan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook 18-jarige

Hier ook een 18 jarige, hoewel destijds toen ze begon was ze 16.Ik betaal 3,50 per uur op alle tijden. Dat is voor 1 kind.

Ik heb haar ook gevonden via internet.
Ik heb haar thuis uitgenodigd en ruim de tijd genomen om een indruk te krijgen. Haar ook met mijn zoontje laten spelen om te kijken of het klikte, hoe haar houding was, gevraagd wat ze zou doen in crisissituaties etc. Ze kwam op mij goed over en we zijn nog steeds erg tevreden. Ze past hier 2x wk altijd eind vd middag op maar soms ook 's avonds, ik heb altijd ongeveer on mijn hoofd wanneer ze geen sport etc heeft.

Damajo

Marsudan

Marsudan

17-02-2009 om 20:33

Damajo

3,50 per kind, op alle tijden. Dus dan maakt het niet uit of het 's avonds is (en ze op bed liggen) of overdags? 3,50 vind ik erg meevallen, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe mijn (hopelijk) aanstaande oppas er over denkt.
Wat tot de aanbeveling strekt is dat ze een SPW opleiding aan het afronden is, in de richting kinderopvang. Dat helpt in ieder geval
Ik zal haar eerst overdags eens vragen als de kinderen er ook zijn, dan kan ik zien hoe ze op haar reageren.
Groetjes, Marsudan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.