Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

26-03-2009 om 21:55

Spoed: tarief oppas aan huis overdag?

In het archief kan ik het antwoord niet goed vinden, dus maar de vraag hier:

Wij zoeken oppas aan huis voor na school voor onze twee kinderen (6 en 9). Waarschijnlijk "oudere" dame (40 of 50). Of wellicht 25-jarige (we hebben er een paar op het oog).

Wat zouden we die per uur moeten betalen? En moet je voor woon-werkverkeer betalen (kan van dichterbij of iets verder weg)? Zo ja hoeveel?

En ze rijden af en toe (maar niet alle keren en wisselt ook per keer) voor clubjes heen en weer. Iets van 5 tot 15 km op een middag. Maar soms kunnen ze ook fietsen (hangt van oppas, van het weer en van hoeveel clubjes af). Indien met de auto: ook betalen? Hoeveel?

Alvast bedankt!
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nibud

ik heb toenertijd op de site van het Nibud gekeken om het tarief voor onze oppas te bepalen.

groetjes van Purk

p.s. hier 5,50 per uur voor twee kinderen na schooltijd

An

An

27-03-2009 om 16:15

Gastouderopvang

Hoi,

Hier het tarief van de gastouderopvang. Ook voor oppas aan huis. Dat is momenteel bijna 4 euro per uur per kind. en benzinekosten uiteraard vergoeden.
Ik doe het wit via een gastouderopvangbureau. Op verschillende sites kun je daar ook de tarieven bekijken.
Groetjes, An

Annet

Annet

27-03-2009 om 17:34

Gastouderopvang aan huis

Dan betaal je minimaal het minimumloon per uur, maar je moet eerder denken aan 10 euro bruto. Daar komt dan nog de bijdrage aan het bureau bij. Wij hebben dit voor twee kinderen en zijn evenveel kwijt als bij de kinderopvang. Dit komt gewoon in aanmerking voor bijdrage via belastingdienst.
Let op, vanaf 2010 verandert dit

Nivea

Nivea

27-03-2009 om 21:43

Ik betaal...

Ik betaal ook 10 euro per uur voor opvang aan huis (baby plus 2 schoolgaande kinderen). Oppas kan mijn auto lenen. Als de oppas haar auto gebruikt zou ik 0,30 (of hoe hoog is dat tarief) ct per km betalen.

aaltje

aaltje

28-03-2009 om 21:53

5 euro

Ik betaal 15 euro voor twee kinderen uit school halen om 15 uur, met ze naar zwemles en daarna naar huis en nog even wat drinken en spelen tot 17.30 uur. Ongeacht de leeftijd van de oppas (heb nu een meisje van 19, heb ook een tijd een vrouw van begin 50 gehad). Betaal niks extra voor de ries, alles gaat op de fiets.
Op mijn werk is km tarief 0,27 cent.

Hier

voor oppassen op 3 kids, (4, 2, 1 jaar): hele dag met naar school brengen en halen: EUR 11 per uur.

voor oudste van school halen en eten voorbereiden: EUR 8 per uur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.