Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Kersen

Kersen

14-07-2010 om 23:08

Tussenschoolseopvang

het overblijven wordt door de school waar mijn dochter naar toe gaat uitbesteed. De stichting vraagt voor contract 2,15 euro p/dag, met een strippenkaart 2,40 euro. Kinderen krijgen alleen drinken, lunch moeten ze zelf meenemen.
Ik vind het best prijzig of is zo duur nog niet? wat betalen jullie?
Ben benieuwd.
Gr., Kersen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

15-07-2010 om 08:04

Heel gemiddeld

Deze prijzen zijn, zeker als de TSO is uitbesteed aan een kinderopvangorg., heel gemiddeld. Ik ga er tenminste vanuit dat je met een stichting een kinderopvangorg. bedoelt? Zij zetten er een aantal gediplomeerde ped. medewerkers op die in loondienst zijn, daarnaast zullen er nog vrijwilligers worden ingezet die ook ca. 9 euro per keer ontvangen.

Hier

Op school kost het 2,50 zonder eten/drinken, geregeld door overblijfmoeders
Op de TSO (van de kinderopvang, in hun eigen pand naast school) kost het 7,50 incl. eten en drinken.

Leandra

Leandra

15-07-2010 om 22:18

Hier

Hier is het € 2,- per keer en je moet zelf eten en drinken meenemen. Je betaalt € 20,- contact en je krijgt een kaartje ls het geld verbruikt is. Je kan ook per keer betalen als je kind incidenteel overblijft.

Groetjes Leandra

amk

amk

16-07-2010 om 15:31

6.10

maar dan worden ze gehaald en gebracht door de bso, en krijgen ze een warme maaltijd.

De dagen dat ze ook gebruik maken van de bso is het gratis.

Blijven ze op school over, dan kost het 1.30 op vaste dagen en 1.60 bij incidenteel gebruik en eventueel 20 ct voor een grote beker melk.
De maximale kosten voor een gezin zijn 450 euro per jaar.

Minet

Minet

16-07-2010 om 18:04

Amk

Dit valt dus onder de BSO neem ik aan? Of krijg je voor deze opvang een aparte factuur?

Snap ik niet

AMK, dit snap ik niet: 'De maximale kosten voor een gezin zijn 450 euro per jaar.' Is dat de regeling bij jou op school? En maakt het dan niet uit hoeveel kinderen je hebt?

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.