Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Jolies

Jolies

16-06-2011 om 16:41

Twee organisaties voor kinderopvang

Ik overweeg om volgend jaar mijn kinderen gebruik te laten maken van twee verschillende organisaties voor de bso. Ik wil voor de voorschoolse opvang de organisatie die in school gehuisvest is en voor de naschoolse en vakantie opvang een organisatie elders in ons dorp. Ik vraag me af of er mensen zijn die ook een dergelijke constructie gebruiken en of er bijvoorbeeld voor de belasting nog gevolgen zijn.

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

17-06-2011 om 17:56

Geen probleem

Je kunt dat zonder problemen voor de kinderopvangtoeslag regelen.

Hes@

Hes@

18-06-2011 om 11:10

Wij ook

wij hebben dat ook. Voorschoolse opvang in de school en na school naar de kidsclub buiten school. Het zijn ook nog twee verschillende organisaties (heerlijk als je eens een extra dag wilt regelen

Als ik het goed begrepen heb, geef je bij de belastingdienst de naam op van de bso waar je kind het meeste zit maar je vermeldt het totale aantal uren.

Rosase

Rosase

18-06-2011 om 22:13

Volgens mij niet

Volgens mij geef je bij de belastingdienst beide organisaties met bijbehorende uren op.

Anders kom je bij een controle ook geheid in de problemen. Dan willen ze namelijk een jaaropgave van de opvangorganisatie zien en dan heb je er dus eentje met te weinig uren en eentje die je nooit opgegeven hebt. Denk dat het je dan erg veel moeite gaat kosten om dat weer recht te breien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.