Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
vlinder

vlinder

30-10-2009 om 10:49

Welke gastouder volgt er de opleiding van de gastouderacademie?

Hallo,

Zijn hier nog meer gastouders die de opleiding aan de gastouderacademie volgen via internet? Ik ben deze week begonnen en ik vind het hartstikke leuk! Heb al een aantal modules af en al twee certificaten binnen dus dat gaat lekker. Ik vind het ook heel leerzaam, kwam al een paar keer dingen tegen die ik nog niet wist of waar ik mijn mening over heb moeten bijstellen. Dus zeker een nuttige curses. Wel loop ik soms tegen dingen aan zoals die vragen waarbij je het antwoord naar het goede hokje moet slepen. Dan doet bij mij de sleepfunctie het niet. Heel lastig want dan heb ik de vraag dus fout terwijl ik hem wel weet. Hebben jullie daar ook last van of doe ik iets verkeerd? Die vragen tellen gelukkig niet mee voor de toets dus heel erg is het niet maar wel irritant. Ik ben heel benieuw wat jullie van die modules vinden. Nuttig? Leerzaam? of vind je misschien niks nieuws?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fleur de Smit

fleur de Smit

30-10-2009 om 20:49

Modules

Ik heb de Modules ook gedaan en heb er 4 gehaald.
Soms vond ik de vragen een beetje flauw.
Dat slepen ken ik niet misschien is dat pas nieuw.
Ik heb het 1 jaar geleden al gedaan.

Succes verder.

Victorinemvfiene

Victorinemvfiene

01-11-2009 om 18:12

Niet geldig als opleiding

Ik heb deze modules ook gedaan en gevolgd. Maar je voldoet er niet mee aan de opleidingseisen die vanaf januari gelden. Daarvoor moet je de opleiding helpende/verzorgende niveau 2 hebben. En ehbo geldt ook pas nadat je het praktijk gedeelte hebt gedaan, is overigens wel interessant.

fleur de Smit

fleur de Smit

01-11-2009 om 20:44

Klopt

Dat klopt, geldig is het niet.

Victorinemvfiene

Victorinemvfiene

04-11-2009 om 22:16

Portfolio

Oke het is wel vulmateriaal voor je portfolio, maar ik vraag me af of het voldoende zal zijn?
Mijn gb adviseert me om het examen te doen, dat kost rond de 100 euro. Want het portfoliosysteem kost sowieso 250 euro en als je niet voldoet ook nog 100 euro van het examen.

Minet

Minet

08-11-2009 om 14:12

Volledige informatie

Hoe een en ander precies in elkaar steekt lees je hier:

http://www.landstede.nl/training_opleiding_advies/opleiding.asp?spclmId=66&brcid=123&crsid=3641&;

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.