Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

20-12-2011 om 22:46

Actie online ouders voor moeders

Beste medeforummers,
Ik betaal maandelijks een kleine bijdrage aan de Vrienden van Ouders Online. Wie dit nog niet doet, zou ik willen vragen ook eens iets te doneren, aangezien het toch geweldig is dat wij met ons allen gebruik kunnen maken van dit geweldige forum om onze ervaringen, zorgen, vragen, problemen en een hoop gezelligheid te delen. Meld je aan:
http://www.ouders.nl/forms/fdonateurs.htm
Daarnaast heb ik besloten om hetzelfde bedrag als mijn jaarlijkse bijdrage aan Ouders Online, te doneren aan de actie van 3fm Serious Request, voor moeders in oorlogsgebieden. Omdat hun ervaringen, zorgen, vragen, problemen en hun gezelligheid zo ongelooflijk van de mijne verschilt en ik hoop dat de acties van het Rode Kruis daar een positieve bijdrage aan kunnen leveren.
Ik wilde hier ook zoveel mogelijk medeforummers toe oproepen en er een echte Ouders Online Forum actie van maken. Helaas lukt het mij steeds niet om deze actie aan te melden op de site van Serious Request. Na vele pogingen heb ik het zojuist opgegeven. Dan maar geen gezamenlijke actie. Ik laat het bij deze oproep hier. http://seriousrequest.3fm.nl/
Groeten! Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

21-12-2011 om 01:23

Mooi initiatief emmawee

Wij gaan hier zeker Serious Request steunen, dat komt wel goed

May

May

21-12-2011 om 13:39

Shirt gekocht

Net in de shop van serious request een shirt gekocht en verder nog een plaat aangevraagd..

krin

krin

21-12-2011 om 17:01

Mooi, emmawee!

Altijd goed om even herinnerd te worden aan goede doelen. Voor Serious Request heb ik al diverse activiteiten van school achter de rug (sponsorloop, kerstfrutsels kopen), zondag heb ik chocolademelk gedronken voor het goede doel , en ergens deze week ga ik vast nog wel een plaatje aanvragen.
En de vaste bijdrage voor OO zet ik nu meteen op mijn actielijstje.

Belle Époque

Belle Époque

21-12-2011 om 23:00

Geen kerstkaarten dit jaar

Ik hik al langer tegen de kerstkaarten aan. Het ontbreekt me aan tijd om ze uitgebreid te schrijven en dan wordt het plichtmatig afraffelen. En elk jaar raken er wel kaarten zoek of ze komen te laat, en ik merk dat steeds meer mensen hun net zo goed bedoelde wensen per internet of mail verzenden.
Ik heb vandaag (eigenlijk na een grapje van een OOL-er)een mail gemaakt met een mooie foto die ik heb gemaakt, met de beste wensen en met het verhaal dat ik, als vrouw en moeder, enorm geraakt ben door de verhalen die ik op SR hoor. Daar vallen je eigen problemen bij in het niet, zo schrijnend... In die mail vertelde ik over SR, en dat ik het geld dat ik normaliter aan kaarten en postzegels besteed nu heb gestort naar SR.
De reacties zijn tot nu toe heel positief (al denk ik dat mijn traditioneel ingestelde ouders wel even moeten slikken).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.