Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Noggeen50

Noggeen50

12-05-2018 om 08:50

Activiteit of feest bij 50 jaar?

Mijn broer wordt in oktober 50 jaar. Nu hebben we toen hij 40 werd al een groot verrassingsfeest gegeven maar nu wil mijn schoonzus iets anders voor hem organiseren. Maar wat? Natuurlijk kunnen ze met zijn vieren als gezin op vakantie gaan, maar ze willen toch wel familie en goede vrienden er bijbetrekken. Iemand tips voor iets leuks in Noord-Holland?

Karin

Karin

12-05-2018 om 09:29

Amsterdam ook goed?

Mag het wat geld kosten?

Misschien met de groep met een rondvaartboot door de Amsterdamse grachten? Mensen willen vaak kletsen, niet iedereen (opa's/oma's?) is misschien goed ter been, dus dan is dit een handiger optie dan een lekkere wandeling door de duinen. En dan ben je in elk geval met de groep bij elkaar. En ook fijn met slechter weer (oktober).

En dan daarna een borrel of high tea (of gewoon thee/koffie met taart) bij een of andere locatie (misschien aparte ruimte). Als je hierin interesse hebt kan ik je een geschikte locatie in Amsterdam noemen voor zoiets. Moet ik dan even opzoeken.

Misschien handig dat je even aangeeft hoeveel mensen ongeveer en hoeveel op je wilt uitgeven (of aangeven weinig of ruim budget).

@Emma

@Emma

12-05-2018 om 09:29

Zingen

Zangworkshop in de Jordaan oid? Altijd succes !

Noggeen50

Noggeen50

12-05-2018 om 21:47

Karin en Emma

Er is een redelijk ruim budget. We zitten nog wel te dubben of we gewoon "iedereen" uitnodigen (75 man) of dat we het voor meer intimi houden.

Rondvaart natuurlijk leuk, maar deden ze ook al bij hun huwelijk

Zangworkshop klinkt ook leuk, maar ik geloof nooit dat mijn broer gaat zingen

Museum Broeker Veiling

Een van de leukste musea van Nederland. Lekker nostalgisch, competatief (veiling), mogelijkheid voor rondvaart etc. Mooie plaats voor een familiedagje, voor alle leeftijden.

Tsjor

@Emma

@Emma

13-05-2018 om 14:28

Chocola

Ook leuk: workshop chocola maken, ergens in de Haarlemmerstraat dacht ik.
Of Mee in Mokum met trotse oude Amsterdammers , google Gilde v Amsterdam

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2018 om 21:44

Tsjor

Dat is zeker een leuk uitstapje!

Toen ik 50 werd

wou ik daar liefst zo weinig mogelijk aan herinnerd worden... Op die verjaardag was er dus, op mijn uitdrukkelijke wens, niks speciaals.
Enkele weken later was er een etentje met de intimi, ook alle "op tram 5" of wachtend op de tram.
We vonden het allemaal maar niks, maar het is toch nog een leuke avond geworden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.