Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

margje van dijk

margje van dijk

25-09-2008 om 23:20

Als je haar maar goed zit (nee, heel wat anders dan wat ingridt nu denkt).


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

30-09-2008 om 12:47

Margje, toch niet slecht....

van Beatrix naar Katja!!! Wat een metamorfose zeg!!!!

LOL....

p.s. Als jou verhalen op die kalender staan, no problem....bij ons hangen de kalenders op de wc....op verjaardagen zal er regelmatig een bulderend gelach uit de kleinste kamer komen denk ik.....hahahahahahah

Margje

Een kalender, jaaaaaa!!! Ik heb me tranen gelachen om Margje-het-stijve-zusje-van-Beatrix. Maar heus, je man heeft gelijk hoor, met jouw haar. Hij heeft er echt kijk op. Je bent heus een mooi mens om te zien. En ik mag het zeggen, want ik heb je al twee keer in het echie gezien
Vraag het anders je drie andere mannen eens

margje van dijk

margje van dijk

01-10-2008 om 09:16

Kalender en zo

Silone, als je goed je best doet kun je best kijken zoals je nu zingt, dat weet ik zeker, dan doen we er van jou twee: een Silone Gewoon en een Silone Zwoel. O, ik zie het helemaal voor me. (En o.t., dus jij hebt zondag ook gezongen? Ikke ook! Wat deden jullie? Wij deden Sweelinck en Monteverdi).

Boeb, je hoéft niet op de kalender, maar je zou er zo op kunnen!

Nasha, bij iedere kalender mag desgewenst een column, en trouwens, dan kan Genista ook heel wat leuks aanleveren weet ik toevallig.

Genista, ja, Beatrix was niet voor herhaling vatbaar.

En nog eens iets heel anders, dit draadje doet iets heel raars met me. Alsof ik beroemd ben en hier staat mijn fanmail. Allerlei mensen zeggen ineens hele aardige dingen, totaal onverwacht. Heel leuk voor een paar dagen Maar in het 'echte leven' is er natuurlijk niets veranderd, ben ik gewoon net zo gewoon als anders.

En toen kwam ik gisteren op mijn koorrepetitie, zegt een meisje: Ik heb vannacht van jou gedroomd. Ze had gedroomd dat ik me tussen de coulissen uitgewurmd had om ergens totaal onverwacht en ongewenst een solo te zingen, wat heel goed ging. O jee, dacht ik bij mezelf, heb jij het Ouders Online draadje gelezen en is Beatrix in je onderbewuste gaan graven? Maar dat van Beatrix heb ik pas gisteren geschreven dus dat kan haar droom niet beinvloed hebben

Toen zei een ander meisje (een zeer goede vriendin zonder kwade bedoelingen): O ja, ik heb ook van jou gedroomd, wat toevallig! Ik droomde dat we met het hele koor aan het bergbeklimmen waren en toen viel de helft naar beneden en toen was jij dood.

Nou, OK, dacht ik (bulderend van het lachen), laat ik toch maar met beide benen op de grond blijven.

Margje

Nou...

...ik zal toch mijn relaties bij Pirelli eens wakker schudden, geloof ik. Een superkalender met columns van diverse mensen, fraaie foto's van prachtige OO-ers en misschien wil Boromir dan hier of daar nog een fraaie tattoo plaatsen. Ik zie het helemaal voor me.

Vanzelfsprekend

Mooi is niet automatisch slank

Bastet

Bastet

01-10-2008 om 11:24

Fijn genista

Oh,dat is mooi,dan pas ik er ook op.Tattoos heb ik al,dat scheelt....
Bastet

Terpi

Terpi

01-10-2008 om 13:57

Krullenmousse

Heej, ik lees met een half oog mee, wie gebruikt er andrelon krullenspullen? Ik ga zaterdag a.s. mijn haar radicaal anders laten doen en heb (helaas) net een voorraad krullenspullen gekocht. Die mousse, dat pompje, cremespoeling en shampoo. Staat dan dus zielig werkeloos in de kast, geef me je adres en ik stuur het op!
Sja.... eerst denken en dan doen he.... maar helaas heb ik eerst gedaan en toen gedacht :S
Groet Terpi

Jujube

Jujube

01-10-2008 om 22:40

Margje

Tsja, ik las jouw 'haarverhaal' pas na onze encounter met Katja Schuurman....Ik vind wel dat je op de volgende meeting je haar los moet gooien, anders kunnen wij daar niet van genieten!
Groet,
Jujube

margje van dijk

margje van dijk

01-10-2008 om 23:20

Los haar

Nou, Jujube, als je dan zo aandringt ben ik in principe best bereid om met los haar naar de meeting te gaan. Maar niet met *naturel* los haar! Ik smeer er dan wel iets in.

En Terpi, dat lijkt me best onhandig, van dat spul opsturen, en zou je dan niet net zo veel kwijt zijn aan verzendkosten als wat het spul eigenlijk kost?

Ik gebruik het eerlijk gezegd maar weinig. Als ik het haar opsteek gaat er bijna niks in. Alleen bij wat bijzonderdere kapsels moet ik 'iets'. En dan heb ik ook nog John Frieda producten voor als het echt wat moet zijn (of dat maak ik mezelf dan wijs), die zijn trouwens nog twee keer zo duur als Andrelon. Of het ook twee keer zo goed helpt weet ik nog steeds niet zeker eigenlijk. Ik heb het ultieme 'recept' nog altijd niet gevonden...

Margje

Hoera!

"Dus" jullie komen naar de meeting! Gezellig

Guinevere

Guinevere

02-10-2008 om 14:21

Margje

Jawel Margje, John Frieda is écht 2 keer zo goed als Andrelon. Sinds de Andrelon bij mij in de wilgen hangt en de John Frieda op het plankje in de badkamer, zie ik er een tikkeltje toonbaarder uit! Vooral die krullenmousse met dat pompje van Andrelon werkt bij mij voor geen meter...

Haha!

Schiet me ineens zo'n associatie te binnen:
Margje---andrelon---de lovende woorden waar Margje van gaat blozen.

Beetje té veel glans ineens voor Margje?
(alleen leuk als je de andrelonreclames kent)

Overigens ben ik het met jujube eens dat het wel een heel groot compliment is om met Katja vergeleken te worden. Mooie vrouw! Het enige wat ik kan zeggen dat men mij 'jahren her' vond lijken op nurse Kate van de flying docters. Ik bedoel maar....

margje van dijk

margje van dijk

02-10-2008 om 14:56

Lol, silone

Ik vond Kate vroeger helemaal geweldig! Om stikjaloers op te wezen eigenlijk. Niet dat ik Geoff nou de coolste dokter vond om mee te gaan trouwen, maar ach.

En inderdaad, te veel glans gaat op mijn zenuwen werken

Guinevere, op vakantie had ik zelfs 'John Frieda Bad Climate" of zoiets dergelijks mee, een of ander serum wat goed helpt bij extreme weersomstandigheden. Ik hou mezelf maar voor dat mijn vakantierampkapsel zonder dat spul nog véél erger geweest zou zijn.

Margje

Tirza G.

Tirza G.

02-10-2008 om 22:39

Duit in zak

Ik doe niet aan duitjes in zakjes, gewoon volplempen die zooi. Ik had altijd lang haar, tot half op mijn rug. Heel mooi haar, als je de mensen moet geloven die achter mij konden kijken, want zelf had ik er niet veel aan. Het was nog rood ook In combinatie met de rest van mijn uiterlijk werd ik soms uitgemaakt voor Karin Bloemen. Ik bedoel maar. Bepaald geen duitje zoals Katja en bepaald geen zakje zoals nurse Kate.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.