Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zusenzo

Zusenzo

29-11-2010 om 22:36

Auto en sneeuw


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

04-12-2010 om 16:45

Wilma

Waarom zou iets nieuws iets zijn dat aangepraat zou worden. 10 jaar geleden waren er nauwelijks mobieltjes, nu heeft bijna iedereen het. En zo is het met veel meer dingen. Gewoon nieuwe ontwikkelingen. En ja, winterbanden zijn uitermate nuttig. Lees maar o.a. in andere draadjes en op de site van de ANWB. Vooral de remtesten die je op internet kunt vinden zijn zeer illustratief.

Wilma

Wilma

04-12-2010 om 18:43

Gewoon frappant

Ik vond 't gewoon frappant dat die vrouw op school hetzelfde zei als wat ik dacht, dat het ineens zo 'in' is om winterbanden te hebben. Maar goed, vorig jaar was 't natuurlijk ook een pittige winter, dus daar zal menigeen vast wel een glijder gemaakt hebben en dat dus niet wéér willen.

'k Zal eens op je sites kijken, Puck. En ik zag net dat Manda Rijn ook een draadje over winterbanden heeft gestart, geloof bij Huishouden.

Groetjes,
Wilma

Tirza G.

Tirza G.

04-12-2010 om 19:41

Al jaren

Twintig, wat zeg ik, dertig jaar geleden werkte ik bij de aanleg van de Oosterscheldekering. De uitvoerders toentertijd hadden al speciale banden tegen alle modder enzo.

Tirza

Janna3

Janna3

05-12-2010 om 21:24

Bij ons

Bij ons was de reden om op winterbanden over te gaan de wetsverandering in Duitsland. Wij rijden regelmatig naar Duitsland, dus dan wordt het wel een verplichting. Maar we zijn er in Nederland dolblij mee! Ik vind het een enorm verschil of ik met onze grote bak met winterbanden rijdt of de rotondes afglibber met mijn koekblik op gewone banden. En ik rij heus niet ineens onvoorzichtig omdat ik winterbanden heb...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.