Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Beugelloze bh, maar dan een beetje hip


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stenna

Stenna

25-10-2012 om 00:35

Toch sloggi, en online

Ik draag nooit beugelbh's, want ik kan er niet tegen. Dat als de starter van dit draadje prikt het in mijn uitstekende ribben, en het irriteert mijn eczeem gevoelige huid.
Ik draag sloggi's, gewone witte bh in maat 75C, koop ze altijd bij de Neckermann (online dus). Die heeft ook nog vele andere merken /modellen zonder beugels zelfs. In alle maten, zelfs hele grote.

Fiorucci

Fiorucci

25-10-2012 om 09:46

Vic

Mijn dochter wil best bh's uitzoeken, maar niet dat een dame zich ertegenaan bemoeit. Passen wil ze alleen thuis.
Ik weet nu precies haar maat, dus neem ik soms wat mee voor haar, en soms, als we samen winkelen, komen we een leuk setje tegen. Zij vindt padded prima, helemaal met de winter op komst, lekker warm!

Tijgeroog

Tijgeroog

25-10-2012 om 09:59

Maar het is toch bezopen...

...dat meisjes alleen maar padden beha's willen omdat de jongens er anders stomme grappen over maken. En dan niet bezopen van de meisjes, maar van de jongens... Wie heeft bedacht dat dat iets is wat je raar mag vinden? En wat is het volgende dat verstopt moet worden?

Tihama

Tihama

25-10-2012 om 11:02

Puberteit

Niets nieuws onder de zon. Toen er nog geen padded bh's bestonden, kreeg ik er als puber ook grappen over. Je hebt helemaal gelijk: die jongens moeten gestraft worden.
Hoe gaan we dat regelen?

Aangezien het altijd verwijzingen zijn die te maken hebben met sex, begrijp ik mijn dochter best wel. En nee, dit is niet het glijdend pad naar een burka.

Tihama

Fiorucci

Fiorucci

25-10-2012 om 12:18

Tijgeroog

Nou ja dat pubermeisjes dat willen, kan ik nog pogen te begrijpen. Maar dat volwassen vrouwen geen tepels willen zien, ik snap dat echt niet. What is next, inderdaad. Ik weiger me in steunbroeken en speciale kleding te hijsen omdat je dan een vetrolletje niet ziet.

Fiorucci

Fiorucci

25-10-2012 om 18:32

Valkyre!

http://www.lingerievoortwee.nl/shop/nougatine-voedingsbh-p-30.html
Als je googlet op "voedingsbh 80H" vindt je wel wat!

Merel

Merel

25-10-2012 om 18:57

Voel me er niet prettig bij

Nee, sinds ik gewend ben aan die padding voor ik me nogal 'bloot' in een gewone bh. Ik weet dat dat stom is, want vroeger droeg ik niet anders, maar nu ik die andere bh's heb, vind ik dit toch prettiger. Wat een ander draagt moet ie zelf weten natuurlijk maar ik wil m'n tepels niet (meer) laten zien.

Tihama

Tihama

26-10-2012 om 10:59

Kant

Mij is een tijd geleden duidelijk geworden dat mijn borsten ook kleiner ogen als ik geen kanten bh's draag. Hoe meer frutsels, hoe meer tekening op mijn borst, hoe groter ze lijken.

Dus een duidelijke tekening van de tepel zorgt daar ook voor. Net zoals ik geen kleding draag met borstzakken e.d.

Tihama

Hier koop ik graag

Zoekfunctie beugelloos even aangezet http://www.figleaves.com/uk/lingerie/bras/non-wired-bras/19552/19644/

Hier koop ik graag

Zoekfunctie beugelloos even aangezet http://www.figleaves.com/uk/lingerie/bras/non-wired-bras/19552/19644/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.