Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bikini van decathlon

Ik vind dat Decathlon altijd erg leuke bikini's heeft (van het merk Tribord) en ik overweeg nu een bikini te bestellen op hun Nederlandse site.

Alleen... ik heb geen idee welke maat ik moet kiezen. Als ik hun maattabel volg, kom ik op een veel grotere maat uit dan ik normaal heb. Dat kan kloppen, want Decathlon is natuurlijk van Franse origine.

Heeft er iemand ervaring met hun maten?

lennest

lennest

24-06-2013 om 18:55

Bestel gewoon je eigen maat

Ik kocht twee zwembroeken voor mijn man met in het achterhoofd de franse maten. Ze waren veel te groot.

sjalot

sjalot

24-06-2013 om 21:15

Passen in de winkel

Misschien een ontzettende open deur, maar ben je in de gelegenheid om een keer naar de Decathlon winkel in Amsterdam te gaan? Ze hebben er pashokjes.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

24-06-2013 om 22:39

Wauw!

Jeetje, dankzij dit draadje weet ik dat ze nu dus een webshop hebben. Dat is nieuw! En daar ben ik blij mee

ChrisH

ChrisH

24-06-2013 om 22:53 Topicstarter

Inmiddels

Weet ik dankzij Google dat je bij Franse bh-maten altijd 15 cm moet optellen. Dus 80D wordt 95D. Dat klopt wel met de maat die uit de maatwijzer op hun site kwam rollen.

De vestiging in Amsterdam is voor mij helaas niet direct in de buurt. Ben er begin juni wel langs gelopen, maar toen was ik daar na sluitingstijd voor Muse in de Arena . Er schijnt in 2014 trouwens ook een vestiging te komen in Arnhem, dat is voor mij dichter in de buurt.

Webwinkel?

Volgens mij kan je alleen artikelen bekijken en helaas niet bestellen. Maar misschien is dat onlangs gewijzigd?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

ChrisH

ChrisH

25-06-2013 om 09:00 Topicstarter

Webwinkel

Nou, ik heb nog niet op de knop 'Betalen' in mijn winkelmandje gedrukt, maar ze hebben in ieder geval wel een hele webshopomgeving opgetuigd.

Dank

Dan ga ik ook eens gauw op de site neuzen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

ChrisH

ChrisH

25-06-2013 om 21:28 Topicstarter

Veel plezier

Heb de bikini inmiddels besteld, ik meld nog wel even hoe het is afgelopen qua maat.

IJsvogeltje en Triple, veel plezier met rondneuzen!

ChrisH

ChrisH

27-06-2013 om 17:26 Topicstarter

Maten decathlon

Nou, ik heb de bikini binnen en de door mij bestelde afwijkende maat klopt gelukkig. Decathlon hanteert op zijn site dus Franse maten ook al staat dat er niet bij.

Je moet echt even goed kijken voor je je normale kledingmaat bestelt of dat wel klopt. Bij de onderwijdte van je bh-maat moet je bijvoorbeeld inderdaad 15 cm optellen en onze maat 40 is niet de Franse maat 40. Centimeter erbij dus en de boel vooraf opmeten voor je iets bestelt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.