Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Celine

Celine

27-08-2012 om 17:03

Bilthoven > amsterdam

Woensdag a.s. moet ik om ca. 17.20 van Bilthoven naar Amsterdam (het Leidseplein) met de auto.
Ga dus de A27 op (afslag Bilthoven).

Wat is de snelste route (via A1 of via ringweg Noord Utrecht en A2)?

Oftewel, waar staan de files normaal gesproken .

En hoe lang doe ik er vermoedelijk (bijzondere omstandigheden uitgesloten) over?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

27-08-2012 om 17:41

Heu

Als je zelf naar het Leidseplein toe wil, waarom neem je dan niet de trein, of ga je naar één van de P+R terreinen aan de rand van Amsterdam. Als dara iemand moet ophalen, kun je dan niet diegene naar je toe laten komen?

Ot heu tinus

ik krijg langzamerhand een Sidonia beeld bij jouw nick

Celine

Celine

27-08-2012 om 21:44

Tinus_p en vertigo

Haha, ik moet erg lachen om Vertigo, hoewel ik niet eens precies weet wat er met een Sidonia beeld bedoeld wordt... (lang niet Suske en Wiske gelezen).

Maar Tinus_p, graag alleen antwoord op mijn vraag.

OV is NIET aan de orde, het gaat echt alleen om met de auto.

Iemand die antwoord op de vraag kan geven: heel graag .

Toke

Toke

27-08-2012 om 22:12

Maakt niet zoveel uit

volgens mij maakt het niet zo gek veel uit qua afstand. Ik denk dat het via de a1 wat drukker en filegevoeliger is, maar het is nog vakantie in de regio Noord en dat scheelt misschien net genoeg om geen last van files te hebben. Dus ik zou in jouw geval voor vertrek even checken op welke route files staan en dan pas kiezen. Zelf vind ik het erg relaxed rijden op de A2 sinds de verbreding en ik denk eigenlijk dat je vanaf die kant iets gunstiger Amsterdam komt binnenrijden,maar of dat nou heel veel uitmaakt, weet ik niet. Reistijd schat ik zonder oponthoud op 45 minuten a 1 uur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.