Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

01-02-2010 om 21:31

Bones?

Volgens mij heb ik wat gemist....Booth heeft in coma gelegen? Hoe kwam hij in coma?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma43

emma43

01-02-2010 om 21:46

Ook gemist.

Ik heb geen idee.Ik ben trouwens weg gegaan bij de t.v,vies hoor die katten.En er lag er 1 tegen me aan,kon ik even niet hebben,brrrrrrr.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-02-2010 om 21:47

Ja!

gruwelijk he?

Coma

Volgens internet (het zei mij ook niets dus ik was nieuwsgierig) is hij geopereerd aan een hersentumor, heeft toen vier dagen in coma gelegen, en "gedroomd" dat hij getrouwd was met Brennan. Dit schijnt eind seizoen 4 geweest te zijn.

Martine

Dirkje

Dirkje

02-02-2010 om 21:56

Ja, grrr

en dit speelde allemaal al in de laatste uitzending van het vorige seizoen (= voor de zomer van 2009!!!!). Ik heb met smart zitten wachten op het vervolg, want niet alleen droomde Booth dat hij met Brennan getrouwd was, Brennan had volgens mij net besloten dat ze een kind wilde en dat Booth de vader moest zijn. Volgens mij had ze dit Booth ook al laten weten, maar die wilde er nog niet aan, dacht ik. Ik wilde wel weten hoe het verder ging en heb me wezenloos zitten ergeren aan het feit dat we eerst maanden hehalingen kregen. Die ik dan ook maar niet meer keek.... Maar nu ben ik weer paraat. Ben benieuwd. Over een eventueel kind wordt niet meer gesproken....
Groet,
Dirkje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.