Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marja

Marja

16-06-2018 om 18:55

Bus Utrecht Centraal

De komende week (doordeweekse dag) moet ik in de ochtend van Utrecht Centraal naar bushalte Ravenswade in Nieuwegein. Via Googlemaps zie ik dat dat kan met bus 66 vanaf Utrecht Centraal maar via OV9292 krijg ik die buslijn niet. Elke keer alleen halte De Liesbosch of nog verder (P+R Westraven) met een andere lijn en dat kan ik lichamelijk niet aan. Wie helpt mij even? Wat doe ik fout? Is die buslijn opgeheven of tijdelijk niet in gebruik?

Lusithania

Lusithania

16-06-2018 om 19:04

Ik zie

Bij 9292 heel veel bussen die kant op gaan, naar bushalte ravenswade is het 21 minuten. Twee keer per uur is het 12 minuten, met lijn 66.

Zonetaxi

https://www.ns.nl/deur-tot-deur/consumenten/ns-zonetaxi.html

Er is inmiddels ook zonetaxi. Ben benieuwd hoe dat gaat. Vroeger ging ik weleens met zo'''n aansluitende taxi.

Marja

Marja

16-06-2018 om 19:14

Lusithania

Maar waarom krijg ik dit optie dan niet? Via OV9292 zie ik het niet. Komt dat omdat een andere bus sneller is? Ik ben echt bedreven in die site normaal.

Marja

Marja

16-06-2018 om 19:23

Hebbes

Omdat die bus maar twee keer per uur rijdt was elke keer een andere bus sneller naar mijn exacte locatie. Toen ik de bushalte zelf invoerde mét de tijd die ik vond met de reisplanner van U-OV zie ik 'm wel. Dank je wel Lusithania. Ik wacht liever langer op Utrecht CS dan dat ik verder moet lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.