Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Krisje

Krisje

20-08-2017 om 11:26

Cassière wil geen alcohol afrekenen

Ik las dit artikel http://www.ad.nl/buitenland/aldi-in-northampton-als-caissienegrave-re-geen-alcohol-af-wil-rekenen-hoeft-dat-niet~ac2055ef/.

Volgens mijn man staat de medewerkster in haar recht, wegens haar geloofsovertuiging mag ze dit weigeren. Ik denk dat dat niet zo is. Wie weet dit?


Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

29-08-2017 om 22:45

We hebben een Onno

Heel kinderachtig Yvan. Li stelt je een simpele vraag, die moet je dan niet met een wedervraag beantwoorden. Of vond je de vraag te moeilijk?

Kaaskopje

Kaaskopje

30-08-2017 om 02:16

Yvan #118 en tweede helft algemeen

Met het soort reacties als #118 moet je echt stoppen. Je bent alleen maar aan het beledigen, het draagt niets bij aan de discussie. Als je dit forum een duf huisvrouwenclubje vindt die alleen maar rond de strijkplank dart en zich nergens verder in verdiept dan in de Telegraaf, dan wordt het misschien tijd voor een ander forum. Ben ik net een beetje blij dat de Telegraaf in Belgische handen is geraakt, doeg... weg uit Nederland en verwijt een Belg dat 'we' niet dieper graven dan in de Telegraaf, het moet niet gekker worden! Maar nu alle gekheid op een stokje... probeer eens te reageren vanuit de gedachte dat iedereen hier gelijkwaardig is en we niet op een apenrots zitten met Yvan op het hoogste punt. Te beginnen bij de linken van Li.

Ik zat laatst in een discussie en een moslim ergerde zich aan gezeur over salafisten. Eigenlijk zijn alle moslims salafisten, zo zei hij, alleen had je verschillende stromingen. Nou... dat klopt. Dat staat ook in een van de artikelen van Li. Maar hij vergeet even dat toch redelijk geaccepteerd is dat salafisme een fundamentalische stroming is binnen de islam. Je kunt dus niet zeggen dat alle moslims in een stroming van salafisme te plaatsen zijn. Er zijn ook moslims die niet zo fundamenteel hun geloof belijden. Vergelijk het met de biblebelt tegenover de rest van christelijk Nederland, dat is ook niet een pot nat, die kun je niet over een kam scheren. Maar dan moeten 'wij' de niet fundamentele moslims ook niet over een kam scheren. Alle salafisten zijn moslim, maar niet elke moslim is salafist. Naar mijn mening moeten zoveel mogelijk ingezet worden op dat dat laatste ook zo blijft.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-08-2017 om 02:19

moeten zoveel mogelijk

Naar mijn mening MOET zoveel mogelijk ingezet worden op dat dat laatste ook zo blijft.

Li

Li

30-08-2017 om 10:31

Zelfs Geenstijl is nu Belgisch!

Maar goed, de nieuwe Libelle is binnen en er wacht een strijkwasje op me, dus genoeg te doen!

@ li #123

U vraagt me welke boeken over de politieke islam ik zoal gelezen heb. Als ik de vraag retourneer komt u af met twee krantenartikelen?
En u snapt ongetwijfeld niet wat daar mogelijk het probleem mee zou kunnen zijn...

Ik zal me er maar niet vrolijk maken over strijkende, de libelle en de Telegraaf lezende huisvrouwen. Daarvoor ben ik al -overigens terecht- terechtgewzeen.

Li

Li

01-09-2017 om 20:57

Hahak

Zwaktebod! Dacht ik al. Nergens inhoudelijk op ingaan. Ga zo door!

Vertelt u me eens

Waar u inhoudelijk op ingegaan bent in deze draad en ik zal het nalezen. Ik wed dat u zelfs het substantief "zwaktebod" gepikt hebt...
Maar een literatuurlijstje kan u wel krijgen hoor: ik ben op dat vlak blijkbaar minder snel tevreden dan u.

Li

Li

01-09-2017 om 22:28

Onno...ik bedoel Yvan

Lees zelf maar even terug. Het is de post voordat jij in het wilde weg gaat schelden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.