Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maro

Maro

07-08-2019 om 11:33

Clinton affaire

Volgt iemand de ' Clinton affaire'? Zo ja: wat vind je ervan? Ik zelf was al ruim volwassen in de tijd dat het speelde, nam het ook altijd op voor Monica. Maar ik zie nu pas hoe zij behandeld is in die tijd en hoe zij nu eigenlijk als enige van alle medespelers 'rechtop' blijft staan. Als ook hoe ongelooflijk seksistisch zij behandeld is in de pers en bij de advocatuur.

Adelaide

Adelaide

07-08-2019 om 12:27

Het eerste deel nog maar gezien

Omdat we een paar maanden geleden erg genoten hadden van de serie over de Kennedy’s, wilden we dit ook kijken. Wel interessant, maar ook wel erg veel namen die je om de oren vliegen.
Ik heb nog maar alleen het eerste deel gezien en vind het wel schokkend dat de politiek (republikeinen in dit geval) zich zo ontzettend bezig houdt met de ander onderuit halen in plaats van iets nuttigs doen.

Ik vind de serie interessant, maar realiseer me wel dat dit ook weer gemaakt is met een geleurde bril op. Er zijn zoveel waarheden in dit soort intriges. We gaan de rest ook nog kijken, zo interessant vinden we het wel.

Monica

Ik denk dat Monica heel erg representatief is voor een grote groep mensen die een trap na konden krijgen.

Tja

Het is voor mij altijd weer verbazend hoe zaken zo enorm opgeblazen worden in een politiek waar men de tegenstander het liefst onder de gordel treft. Heel erg lelijk dit.
Ja, ik volg het ook. Dat is weer het mooie aan die Amerikanen, ze spitten het helemaal van alle kanten uit.
Het is mij niet zo duidelijk geworden wat Monica bezield heeft om Linda Tripp in vertrouwen te nemen.
Ze had ook direct om haar advocaat moeten vragen toen ze door de FBI opgepikt werd en bedreigd.
Het is dan ook stuitend hoe je geraakt kunt worden door mee te doen de politieke scene op dat niveau.
Je ziet het ook weleens hier hoe er enorm geroddeld kan worden en ook wel aangevallen, maar dat is nog niets vergeleken met zaken zoals je ze in deze documentaire voor je ziet gebeuren. Harteloos, onnodig en beschadigend. Politiek gedreven.

Maro

Maro

07-08-2019 om 13:38

Monica en Linda

AnneJ: Monica was natuurlijk een jonge vrouw, 23 of zo, en ze kon er met niemand over praten terwijl ze wel straalverliefd was op Bill. Ik vermoed zo dat dat haar drijfveer was.

Ad Hombre

Ad Hombre

07-08-2019 om 13:46

Monica

Volgens mij had ze ook nog een Ted talk over het onderwerp gegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.