Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

20-07-2022 om 19:45

De eindeloze zoektocht naar de perfecte kast.


Bijtje82

Bijtje82

08-08-2022 om 16:42

Lotte78 schreef op 08-08-2022 om 16:36:

Hele mooie lampen. Ik hou van de combi goud met zwart. Heb dat zelf ook. Wel opletten dat het niet te kitscherig wordt Ik heb goud echt als accentkleur. Dus die kleur laat ik maar 10% ( vaak maar 3x, een lamp, een kandelaar en een baas bv) terug komen in een kamer.
Ik heb zelf echt spierwitte muren. Maar daarintegen wel donkere meubels. En ons huis heeft hele hoge plafonds met orginele ornamenten, dus die komen beter uit in wit.

Heb nu voornamelijk zwart, antraciet en groen als hoofdkleuren. Dus her en der wat accenten goud moet kunnen.

Bijtje82 schreef op 08-08-2022 om 16:42:

[..]

Heb nu voornamelijk zwart, antraciet en groen als hoofdkleuren. Dus her en der wat accenten goud moet kunnen.

ik wil geen foto van mijn huis plaatsen. maar bij hoofdkleuren zwart. grijs,groen. Heb bv ook een groene bank. Alleen dus muren wit . 

Bijtje82

Bijtje82

09-08-2022 om 06:38

Lotte78 schreef op 09-08-2022 om 01:18:

[..]

ik wil geen foto van mijn huis plaatsen. maar bij hoofdkleuren zwart. grijs,groen. Heb bv ook een groene bank. Alleen dus muren wit .

Mijn bank is ook groen 😁

Maar wel van het type groen waarbij je je afvraagt of het nou bruin grijsbof groen is. 

Ik gebruik trouwens voor het plaatsen van mijn foto's een bepaalde website. Kun je instellen na hoeveel tijd de foto's niet meer zichtbaar zijn.  Dan zwerven er iig niet overal foto's rond.

Bijtje82

Bijtje82

10-08-2022 om 08:38

Ben er wel over uit dat boven de eettafel een mooie hanglamp komt met glas.
Misschien niet perse deze, maar iig zoiets. 
Straks wordt mijn staande lamp geleverd, dus dan heb ik weer een beter beeld. 

moderne-hanglamp-borrel-3-lichts-glas.jpg

Lampen voor een eethoek vind ik nog wel goed te doen. Maar ik merk dat ik het voornamelijk voor de zithoek lastig vind. 
ik heb maar een kleine doorzonwoning. Dus het eet en zitgedeelte zitten redelijk dicht op elkaar. Het moet dus wel echt bij elkaar passen. Ik hou van groot, heb niks met kleine frutsels, troepjes en fotootjes. Liever één grote eyecatcher. 

Bijtje82

Bijtje82

10-08-2022 om 08:50

Bijtje82 schreef op 07-08-2022 om 23:39:

deze vind ik zo gaaf! Alleen de prijs niet zo ..
https://www.livin24.com/hanglamp-sydney-glas-4-lichts-druppel.html?utm_medium=display&utm_source=criteo&utm_campaign=lower_funnel_low&utm_content=dynamic

Zie deze net voor de helft. 

Twijfel alleen weer.. zijn maar 20cm breed.. Ben bang dat ik ze dan weer te ielig vind. Maar anderzijds zijn het wel vier lampen, dus misschien is het dan groot genoeg.

Bijtje82

Bijtje82

10-08-2022 om 20:31

550x377.jpg

Deze vind ik ook zo gaaf. Maar ik ben zo'n twijfelaar, zeker als het om veel geld gaat. Ik denk dat hij hier heel mooi kan staan, zitten alle kleuren van mijn interieur in.
maar vind het zo moeilijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.