Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Die tangle teezer (soort borstel), werkt dat echt?

Mijn zoon heeft lang, zeer dik haar met weerhaakjes. Is het net uitgekamd, volgesmeerd met spul uit de Hema dat eventjes werkt, vallen de klitten en knopen er voor je neus weer in.
Overweeg nu een tangle teezer te kopen, op het idee gebracht door de zak van Sinterklaas elders op het forum. Maar werkt dat ding écht? Ik vind het een prijzige borstel, maar wil er wel eentje kopen als hij dan ook echt doet wat-ie belooft: pijnloos klitten uit het haar masseren.

Taruh

Taruh

26-10-2016 om 17:24

ja, die werkt

toen dochter nog haar tot op haar middel had (lees 2 maanden geleden) was dat de enige borstel die door haar dikke haar kwam zonder haaar haren er uit te trekken.

Heeft z'n geld dubbel en dwars opgebracht.

Anneque

Anneque

26-10-2016 om 17:26 Topicstarter

Top

Volgens mij was jij degene die me ook dat hemaspul aanraadde, dus ik vaar blind op jouw oordeel

40er

40er

26-10-2016 om 18:40

Yep

Mijn zoon gebruikt hem ook, perfect! Ik heb 's ochtends geen klachten meer gehoord.

Nastia

Nastia

26-10-2016 om 19:18

Minder enthousiast

Ik heb zelf lang haar dat erg makkelijk klit, maar met de TT kom ik er net zo min doorheen als met elke andere borstel.

Tesah

Tesah

26-10-2016 om 20:09

Echte en nep

Ik heb al jaren een TT voor dochter, werkt prima bij haar lange, dikke en snel klittende haar. Bij de Action heb je vaak namaak TT en die werken ook prima. Ik gebruik er overigens ook eentje bij ons zeer langharige en snel klittende hond

Tuinstoel

Tuinstoel

26-10-2016 om 20:44

Ja is een fijn ding. Voor 5€ koop je de originele bij AliExpress.

Lente

Lente

26-10-2016 om 20:51

Tuinstoel

Heb je een link naar de originele? Want ik zie op Alieexpress alleen nepperds.
Een link naar een goede nepperd vind ik ook prima.

Anneque

Anneque

26-10-2016 om 20:52 Topicstarter

Tuinstoel/Lente

Deze misschien?
Zou ik blij mee zijn, als dat een goede is!

http://tinyurl.com/hfrppyd

Anneque

Anneque

26-10-2016 om 20:54 Topicstarter

Ach verhip

"Kan niet verzonden worden naar Netherlands", zie ik nu pas.

Juno

Juno

26-10-2016 om 21:10

hier ook

Perfect voor ontklitten maar niet om het te laten glanzen. TT heeft een eigen website, als je de kleuren van vorig jaar neemt (serieus, voor een haarborstel who cares?!) is het een stuk goedkoper.

Beertje37

Beertje37

26-10-2016 om 21:38

Etos

Mijn dochter gebruikt sinds kort een anti-klit borstel van de Etos. Werkt perfect. Ik wist niet dat een borstel zo veel verschil uit kon maken.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

27-10-2016 om 10:05

Kapper

Wij hebben hem bij de kapper gekocht.

Pennestreek

Pennestreek

27-10-2016 om 13:53

Ja, werkt!

Dochter en ik zijn er allebei blij mee. Maar...ik vind het erg onhandig dat het ding geen handvat heeft. Vind hem daardoor niet lekker vasthouden. Maar hij doet dus wel wat hij moet doen, dat wel. Wij hebben hem destijds bij de kapper gekocht. Wel aan de prijs ja, maar goed, je koopt er niet elke maand 1.

Tijgeroog

Tijgeroog

27-10-2016 om 14:11

Hmm en vraag

De etos heeft nu alleen een elektrische tangle teezer.
http://www.ah.nl/producten/product/wi97453/tangle-teezer-original-panther-black

Verder, die spray... is dat de jip en Janneke spray met afschuwelijk aardbeien-geurtje, of is er meer? Want een goed werkende spray vind ik ook wel interessant.

Taruh

Taruh

27-10-2016 om 14:47

geen spray

Als je de spray bedoelt in #3 dat is geen spray maar haarserum.

Is ook niet bedoeld als anti klit maar werkt wel heel goed als zodanig.

http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3Dserum&fh_sort=-_match_rate%2C-pnl_fh_ga_unit_sales_last_30_days%2C-pnl_fh_ga_productviews_last_30_days&fh_modification=&fh_secondid=pnl_11057019

Tango

Tango

27-10-2016 om 20:17

Dochter

Heeft er eentje die toen een keer bij de Andrelon zat. Een paarse, met steel trouwens. Ze is er heel blij mee. Heeft ook lang haar, heb haar nooit meer horen klagen over klitten e.d.

Inanna

Inanna

27-10-2016 om 21:24

originele en so-low

Hier een originele die dochter 2 jaar gebruikt heeft, maar ze vond het lastig dat er geen handvat aan zat. Ik heb er toen 1 met steel gekocht bij de So-Low voor een euro of 5. Is ze heel tevreden over. Ze heeft haar dat al in de klit schiet als je er naar wijst, dus als ze uit bed komt is het echt een ramp.
Zoon heeft nu de originele in gebruik en is daar heel gelukkig mee.

maan.

maan.

28-10-2016 om 11:42

Kinderen zijn er blij mee

Jongste met dikke krullen heeft een 'echte' en wil nooit meer zonder. Oudste leek het ook wel wat maar dan liever met een handvat, zij kocht er een van kruidvat (vier euro), en is daar positief over, zij heeft trouwens wel makkelijker kambaar haar.

Anneque

Anneque

28-10-2016 om 12:03 Topicstarter

Hebbes

Uiteindelijk voor €12,- inclusief verzenden bij amazon.de.

Als hij het idd zo goed doet, zijn we van een hoop ellende af en vind ik het dat geld wel waard.

Kruidvat

Ik zag nu bij Kruidvat een variant met steel voor ik meen 4 euro.
Wij hebben de originele in huis, beide dochters hebben er een. Voor de oudste geen succes en voor de jongste wel. Maar de oudste heeft een enorme bos dik en lang haar en heeft liever een grote borstel met lange steel. Dan is ze net iets sneller klaar met kammen

Anneque

Anneque

04-11-2016 om 09:49 Topicstarter

ff terugkoppelen

Ik heb hem, een thick&curly (o.m. voor afrohaar) en hij doet het idd geweldig! Bi8j middelste, met de erge weerhaakjes, moet wel zijn haar net gewassen en gecrèmespoeld zijn, en dan gaat het echt stukken beter dan met een kam. Maar ook de rest van het gezin is er blij mee. Eindelijk van die ochtendlijke drama's af.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.