Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Een hunk in sesamstraat :)

Zit sesamstr te kijken met mijn gebroed en zie Arjen - vinden jullie dat ook zo'n leuke gast?! Of ben ik de enige
Wie is jullie sesamfavoriet, of is het helemaal passe?!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

26-03-2013 om 17:58

Top 3

zie je hem nu pas???? Hij zong een geweldig liedje, 'de kusjesman', maar die zie ik nooit meer. Waarschijnlijk 'kon' dat niet, volkomen idioot. HIj zingt ook een liedje dat hij een vlieg is, hier helemaal favoriet. Arjen favoriet (ook bij de kinderen hoor) en meneer Aart en buurman Baasje, die zitten bij ons in de top 3 in willekeurige volgorde.

Ernie

Mijn Sesamfavoriet is Ernie, maar dan niet om zijn uiterlijk

Maar ik heb het al een tijd niet meer gezien, want ik ben thuis de enige Sesamstraatfan. Mijn kinderen zijn maar matig geïnteresseerd. Nog een geluk dat de CD Vriendjes voor Altijd hier wel een succes was.

Groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

26-03-2013 om 19:29

Dat telt niet

Nee nee Temet, dat telt niet. Vertigo bedoelde de acteurs, niet de poppen. Ja want dan wint Ernie natuurlijk (en Elmo, en Grover)

Vic

Vic

26-03-2013 om 21:30

Sinds 2008?

Ik moest even googelen, en zag dat Arjen al sinds 2008 in Sesamstraat mee doet. Mijn jongste is van 2005, maar Sesamstraat heeft haar nooit echt kunnen boeien. Hmmm het is niet echt mijn type, maar hij is vast heel gezellig Zit meneer Aart er nog bij? En Sien?

Vertigo

Vertigo

26-03-2013 om 22:16 Topicstarter

Oja

Ik heb Arjen pas een jaartje terug ontdekt denk ik? We keken niet zo vaak naar sesamstraat. Rafelkap, we hebben dezelfde top 3! Al vind ik Frank ook wel geweldig hoor.

Ik bedoelde idd eerder de acteurs. Elmo vind ik irritant, maar hij kan ook adhd hebben en dan kan ie t niet helpen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.