Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-10-2010 om 11:24

Eerste reis naar mars wordt een enkeltje....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Xerxes

Xerxes

24-10-2010 om 07:45

Komisch

Nee, komisch is het niet. Het zijn die twee groepen tussen wie straks de burgeroorlog uitbreekt (als die komt). Maar onze 'eigen' aso's kunnen we niet weigeren aan de grens.

Andermans aso's wel.

De islam speelt een rol in de zin dat de rotzooi als je er religie bij gaat halen nog veel groter wordt.

Ik ben rechts, maar ik woon liever naast de gemiddelde SP-er dan de gemiddelde PVV-er. Ik ken eigenlijk ook nagenoeg alleen maar linkse mensen

Kiki

Kiki

24-10-2010 om 11:21

Ongelooflijk, hoeveel wildersdraadjes zijn er

Ik roep ook al jaren tegen iedereen die het horen wil (en die het niet horen wil) dat het een sociaal probleem is.

Wij hebben een tijdje in het Laakkwartier in Den Haag gewoond en dat was echt Haags tuig wat daar woonde. Frans Bauer schalde door gestolen speakerboxen door de straten.
En die kinderen daar (en dat zeg ik ook al jaren) hebben net zo'n grote achterstand als de niet westerse allochtonen.

Verder wel prettig, want dieven breken niet in hun eigen wijk in (hoopte ik toen maar)

Verder denk ik echt dat er een hele lading mensen zijn die onmiddellijk naar Mars zouden vertrekken. Een soort avonturiersgeest
Er zijn overigens wel zat mensen die ik graag een enkeltje Mars wil geven

Het gaat helemaal niet om wilders!

' wetenschapper en Marsfanaat Arno Wielders'

Zwaantje

Zwaantje

24-10-2010 om 13:31

Xerxes, dat is een denkfout

Of eigenlijk 2 denkfouten.
Asociale "allochtonen" kunnen we niet tegenhouden aan de grens, de overlastgevers zijn namelijk al jaaaaaaaren binnen en meestal hier geboren. Instroom in Nederland is al jaren niet hoog meer.
En de 2e denkfout: de asociatie met de islam die "meer" problemen oplevert. Overlastgevende, overwegend jongeren en van Marokkaanse of Turkse (en evt. Irakese of Iraanse) afkomst (want als je de islam erbij haalt, dan gaat het dus over die groep en niet over overlastgevende asociale Antillianen of autochtonen bijvoorbeeld) zitten meestal niet vooraan in de moskee. Integendeel.
Of hebben we het over dat handjevol Nederlandse moslimterroristen ?

Xerxes

Xerxes

24-10-2010 om 15:18

Zwaantje

Ach ja, mijn denkfouten... Het zal wel Zwaantje.

"Asociale "allochtonen" kunnen we niet tegenhouden aan de grens, de overlastgevers zijn namelijk al jaaaaaaaren binnen en meestal hier geboren. Instroom in Nederland is al jaren niet hoog meer."

Instroom is nog steeds te hoog. Als er geen stromen Irakezen zijn zijn het wel Somaliers. Zijn het geen huwelijksmigranten dan zijn het wel asielzoekers. De overlastgevers kunnen we overigens wel terugsturen. Het voordeel van een dubbel paspoort is dat je er een kunt afpakken als ze het te bont maken.

"Overlastgevende, overwegend jongeren en van Marokkaanse of Turkse (en evt. Irakese of Iraanse) afkomst (want als je de islam erbij haalt, dan gaat het dus over die groep en niet over overlastgevende asociale Antillianen of autochtonen bijvoorbeeld) zitten meestal niet vooraan in de moskee. Integendeel."

De islam speelt wel degelijk een rol in de harde culturele scheiding die je in NL ziet. Hoofddoekjes, weigeren van handen, gezeur over het beledigen van de profeet. Daarnaast is - en dat heb ik al eerder gezegd - overlast op zich niet beperkt tot allochtonen. Maar als de overlast zich langs etnische en religieuze scheidslijnen beweegt heb je wel ideale voorwaarden voor rassenconflicten geschapen. En dat zie je nu al als je je ogen openhoudt. Denk maar eens aan de Marokkaans - Molukse schermutselingen of de Brusselse 'opstand' eerder dit jaar. Ja, dat ziet er mooi uit voor de toekomst.

Bastet

Bastet

24-10-2010 om 18:29

En nu... maar weer on topic

Nu maar weer ontopic?
Bastet

Hé, dat is mijn tekst! Dat wilde ik net gaan zeggen.
Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.