Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

En? fijne kerst gehad?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helma

Helma

01-01-2011 om 20:05

Wat wij hadden gedaan

Wij hebben ook een keer een aanloop katje gehad (jonkie) en het was al 23.00 uur. Dus de dag erop op pad gegaan met het beestje op de arm en dochter met paraplu want het regende pijpestelen. Als eerste de hele straat gehad, maar niemand kende 'm. Vervolgens de straat achter ons genomen en binnen 3 huizen kregen we al tips dat ie waarschijnlijk daar en daar vandaan kwam en ja hoor, daar was een eigenaar die heel blij was dat we langs kwamen. (hij had natuurlijk andersom ook een rondje buurt kunnen doen) maar wij vonden het niet erg hoor, even een rondje met de plu en we vonden het zelfs wel grappig, van heleboel mensen die we van gezicht kenden wisten we nu waar ze woonden of wie er een koppel was, haha. Dus ik weet niet waar die eigenaar vandaan kwam, jullie hadden misschien best even kunnen rondvragen, alhoewel zij zelf ook wel even een rondje langs de deuren hadden kunnen lopen. En de ondankbare reaktie vind ik zeer stuitend zelfs. (wat heb je ze teruggezegd? Ik hoop wel dat je er wat van gezegd hebt!)

Helma

Helma

01-01-2011 om 20:10

Oh wacht even

ik lees je bericht je nog eens en snap het nu. Die mensen vonden dus dat je dat beestje gewoon weer in de sneeuw terug had moeten schoppen waarschijnlijk? Nou dan zullen ze nu wel een riempje met naam moeten omhangen want als je inderdaad zo'n poes hebt die overal naar binnen wil, dan kan dit vaker gaan gebeuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.