Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Petr@

Petr@

03-07-2009 om 07:42

Er is vannacht bij ons ingebroken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

05-07-2009 om 17:16

Maxime

Helaas, het raampje waar ze doorheen geklommen zijn is goed in het zicht. Toch hebben ze de tijd genomen om vier schroefjes los te schroeven. En ze zijn er niet alleen in, maar ook uit geklommen want ze konden niet via de voordeur en ze hebben de sleutel bij de tuindeur niet zien liggen.
Dievenklauwen zijn waarschijnlijk de oplossing bij jou?

gr.
Petr@

Petr@

Petr@

05-07-2009 om 17:22

Inderdaad geerke

Als wij op vakantie gaan dan verstop ik de sleutel van de andere auto in het broodmandje dat in de oven staat.
Man heeft al bedacht dat hij voortaan de sleutel in zijn jaszak bewaart (in gang bij hond...)

MaximeM

MaximeM

05-07-2009 om 22:33

Door het bovenluikje klimmen

Hoi,

Maar Petra, zijn er dan geen dingen gesneuveld die bij jou op de vensterbank staan onder dat bovenlicht? Als ik hier zelf door mijn bovenraam zou klauteren dan zou ik met mijn voeten in 2 grote plantenpotten landen; die zouden zeker vallen (ze passen precies op de vensterbank zonder ruimte er naast voor voeten) de terugweg kan ik me wel voorstellen, dan maak je de vensterbank netjes leeg.
Een dievenklauw (of het is een soort slotje, dat zit wel op het raam achter, maar voor dus niet omdat dat niet past (als het raam dichtvalt zit er maar een randje van 1,5 cm) de meneer die het kwam plaatsen zei dat het voor niet kon maar achter wel. Maar ik denk dat we nu toch maar zo'n dwarslat daar monteren zodat er geen lijf tussendoor kan. (jammer want ik vind het wel lelijk staan)

Maxime

Petr@

Petr@

06-07-2009 om 00:11

Maxime

Er staat bij ons een plant in de vensterbank en die was keurig op de tafel gezet... Geen flauw idee hoe ze dat gedaan hebben. We gaan steeds meer denken dat er een kind bij geweest is, gezien de ruimte van het raampje en nu ook door jouw opmerking!
Mijn man heeft op alle bovenraampjes "Raamsluiting met blokkeerknop voor beperkte vergrendeling" gezet. Misschien toch ook iets voor jullie?
gr.
Petr@

reina

reina

06-07-2009 om 09:10

Petr@

Het kan misschien ook zijn dat er een tenger iemand of kind door het raampje gegaan is en een deur geopend heeft? Wij hebben de boel nu extra beveiligd ( politie-advies gekregen, dan komt er iemand langs om alles met je na te lopen).
Het zou heel fijn zijn als ze de daders te pakken krijgen!

Petra-

Petra-

06-07-2009 om 09:19

Petr@

lees nu net je berichtje hier pas, wat een naar idee hè. Ik hoop dat jullie al weer wat beter slapen en dat de afwiikkeling niet voor problemen zorgt!

margje van dijk

margje van dijk

06-07-2009 om 11:34

Junks zijn ook heel tenger

Bij ons was het een junk, die door een piepklein raampje is gekropen. Blijkbaar kan een mens meer dan wij denken.

In het huis waar wij nu wonen is ook ingebroken vlak voordat de oude bewoners vertrokken. Dat raampje was nóg smaller.

Wij hebben nu altijd alle ramen 'op de klem', ik zal nooit meer zomaar een raampje open laten. Jammer maar helaas, ik wil niet nog een keer op die manier verrast worden terwijl ik in mijn eigen huis lig te slapen...

Margje

Vic

Vic

06-07-2009 om 11:47

Bovenlichtje en sleutel vergeten

Ik heb vroeger een aantal keren mijn moeder uit de brand geholpen als ze haar sleutel was vergeten. Ze liet altijd het bovenlichtje in de keuken open staan, en voor mij was het als slanke twintiger geen enkel probleem om naar binnen te klauteren.

Lindis

Lindis

06-07-2009 om 20:58

Ja maar

hoe klauter je dan naar binnen? Ik vraag me dat nu al een paar dagen af. Zo'n bovenlichtje zit op minimaal 2 meter hoogte. Zet je dan een trap aan de buitenkant tegen het raam ofzo? en dan nog. Hoe kom je weer terug? Ik kan het me echt niet voorstellen.
Normaal gesproken heb ik een levendige fantasie, maar die laat me nu in de steek.

Vic

Vic

06-07-2009 om 21:05

Lindis

Dat is echt niet zo moeilijk Via de regenpijp of met behulp van een vuilnisbak (die iedereen wel in de tuin heeft). Als je met z'n tweeën bent is het helemaal makkelijk. Naar buiten lijkt me het handigst via de deur.

Nasha 1st

Nasha 1st

06-07-2009 om 21:23

Op tv

is eens zo'n programma geweest, lieten ze een ex-inbreker in een huis inbreken en kijken of het goed beveiligd was, heb me soms zitten verbazen hoe snel iemand binnen kon zijn, en echt overdreven smal was deze man nu ook weer niet (misschien is er nog wel wat van terug te vinden), maar hij kon echt door kleine gaten heen hoor! En razendsnel door je huis heen de juiste dingen vinden....kennelijk zijn mensen nogal hetzelfde in het opbergen van belangrijke dingen....

Lindis

Lindis

07-07-2009 om 21:19

Hmm

Dus toch ook maar het bovenlichtje dichtdoen als we weg zijn of slapen.

Monique D*

Monique D*

08-07-2009 om 22:01

In veel landen in de tropen..

..heeft men tralies voor de ramen. Dat is geen mooi gezicht, maar de ramen kunnen daar wel altijd open staan! Maar men moet geen kleine waardevolle dingen in de buurt bij het raam plaatsen, aangezien ze wel tussen de tralies door gehengeld kunnen worden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.