Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ervaring enveloppenwinkel.com

Ik heb 6 dagen geleden een bestelling geplaatst bij enveloppenwinkel.com. Betaald en factuur gekregen. Verder niets meer gehoord, geen bericht van verzending of onderweg zijnde. Ik zond drie dagen geleden een bericht via hun contactformulier, nog geen reactie. Vandaag probeerde ik te bellen, nummer zou niet meer bestaan. Ik woon in België en weet verder niet hoe met hen in contact te komen.
Weet iemand of dit een betrouwbaar bedrijf is? Op hun website staan recente beoordelingen van klanten. Op hun Facebookpagina zijn er geen recente berichten.

Triva

Triva

26-07-2019 om 10:22

huh

Op de site staat dat je achteraf kunt betalen en jij betaalt vooraf? Waarom?

Heb je wel de landcode gebruikt voor het telefoonnummer? Het telefoonnummer gaat hier gewoon over.

an66

an66

26-07-2019 om 10:36 Topicstarter

Triva

Ik heb gebeld naar 0031 20 2260226. Na 5 of 6 keer overgaan zegt men 'This number is no longer available'.
Ik weet niet of achteraf betalen vanuit België mogelijk was, daar heb ik niet op gelet. Ik betaal waar mogelijk via Paypal. Nog nooit problemen mee gehad.
Ik vind het zo raar dat ik niet in contact geraak met hen. Ik heb woensdagvoormiddag een bericht gelaten via het contactformulier op hun website en krijg geen reactie.
Volgens hun veelgestelde vragen pagina zou mijn order maandag verzonden worden (heb zondag besteld) en geleverd worden met post.nl. Ik bestel vaak in Nederland, dat gaat altijd goed. Heb meestal meteen een mail dat order verwerkt wordt en nadien dat het bij post.nl zit enzoverder. Nu enkel een mail met de factuur en verder niets meer.

an66

an66

26-07-2019 om 10:48 Topicstarter

Triva

Geloof het of niet, het mysterie heeft zich net opgelost! Een verre buurman kwam net het pakje brengen. Was dinsdagavond bij hem geleverd. Hij had nog gevraagd of men bij mij een bericht gelaten had en men had 'ja' gezegd. Niet dus. Is een oudere man dus die dacht dat ik het wel zou komen halen.
Nou ja, ben heel blij want ik zat er echt op te wachten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.