Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marjoleine64

Marjoleine64

29-05-2017 om 18:41

Eten bij Amsterdam Arena?

Komende donderdag 1 juni ga ik met 2 pubers naar een concert van de Piano Guys in AFAS Live, bij de Arena. We gaan met de auto, parkeren zal wel lukken met al die parkeergarages daar. Maar wat doen we met het eten? De zaal gaat open om half 7 (concert begint om 8 uur), moeten we dan echt om half 7 in de rij staan? En dus gegeten hebben? En waar kunnen we een eenvoudig hapje eten? Liefst geen fastfood, maar een salade of zoiets. Ook liever geen echt restaurant, want dat duurt te lang ben ik bang. Wie heeft tips?

Tja

Tja

29-05-2017 om 18:57

JinSo

Daar eten wij altijd wat. Is behoorlijk groot maar snelle bediening en het eten vind ik best aardig. Ze zijn ingesteld op bezoekers van concerten. Het restaurant bevindt zich precies naast/tegenover AFAS Live.

Japans

Ichi-E, goed Japans restaurant, snelle bediening en je kunt zelf kiezen hoeveel en hoe duur je wilt eten

Ja!

Ichi-e is echt een aanrader. Heb afgelopen jaar met dochter genoten van de Bento box. Vult goed en ik vond het voor wat je krijgt een prima prijs. Volgende maand ga ik weer die kant op, wat naar

Specht

Specht

29-05-2017 om 21:59

nadeel ichi-e bij evenement

Op dagen dat er een groot evenement rond de Arena Boulevard is, heb je maar een heel beperkte menukeus.

AFAS

Je kunt ook eten als je eenmaal binnen bent.
https://www.afaslive.nl/eten-drinken/grab-go

je kan ook de andere kant op

In het treinstation zit een Burger King, maar als je door het station heenloopt naar de andere kant (richting winkelcentrum Amsterdamse Poort) zit daar ook nog het een en ander aan horeca. In elk geval een Turks restaurant en ik meen ook een Chinees. Chinese restaurants zijn wel 'echte' restaurants maar de bediening is gewoonlijk vrij snel -in elk geval niet per se langzamer dan bij Jin So.

Ik heb zelf geen ervaring met die restaurants aan de Amsterdamse Poort-kant trouwens, maar ik heb ze wel zien liggen.

O, kijk nu eens, er blijkt een website met antwoord op al je culinaire vragen:

http://www.arenapoort.nl/eten-drinken/ .

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.