Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Even lachen? - kledingmaten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even zo

Ja, 2 broers zelfs. Maar die zijn allebei al bezet en ook lang niet zo leuk als mijn man
Overigens hebben die ook beide de voorkeur voor vrouwen met wat "houvast" zoals ze het zelf zeggen...

kaaskopje

kaaskopje

02-01-2009 om 02:36

Reina

Ik begrijp het

Vic

Vic

02-01-2009 om 14:43

Vreemd

Ik herken het helemaal niet dat er in winkels alleen maar kleine maten hangen. Integendeel, volgens mij kun je met maat 42 in nagenoeg elke winkel wel slagen voor iets leuks. Dat is met maat 32/34 absoluut niet het geval, dat wordt bij de meeste winkels niet eens meer ingekocht. Daarbij, de huidige maat 34 is net zo groot als maat 38 tien jaar geleden.

Vic

Vic

02-01-2009 om 18:09

Stopverf

Dan ben je zelf van vorm veranderd Het is zelfs zo dat ik sommige kledingstukken (34) van 10 jaar geleden niet meer pas (te klein) terwijl de huidige maat 34 veel te wijd is.

Irma

Irma

03-01-2009 om 13:29

Ja, rodebeuk

Dit doet me denken aan een paar jaar terug. Ik met maat 46 sta op school naast een moeder die aan me vraagt: Lijk ik dik in deze broek? Ik kijk haar verbaast en een beetje vals aan en vraag: Welke maat draag je daar? Zij: ehh, 34. Nou, vraag ik je.

Irma

dc

dc

03-01-2009 om 21:44

Hollands welvaren in frankrijk

Het maakt het op zich wel makkelijker, ik wijt het feit dat er nooit geen kleding is in mijn maat gewoon op onze sterke bouw. Die franse vrouwen zijn over het algemeen zo ontzettend ielig en klein. Het lijkt me wel heel erg vervelend om als francaise niet naar de h&m te kunnen enzo.

Voor mijn nederlandse maat 44 moet ik dus naar een speciale winkel voor "grote maten".

Ben altijd blij om weer even in nederland te winkelen en me weer even normaal te voelen.

Ik zou ook niet meer terug willen naar mijn mooie slanke puberlijf. Toen dacht ik dat ik harstikke dik was. Nu ben ik veel zwaarder, maar voel me zoveel beter. Het is gewoon een rotperiode waar je doorheen moet. Als je ziet hoeveel je lichaam in een paar jaar van meisje naar vrouw veranderd, dan is het niet gek dat je een tijdje nodig hebt om jezelf weer terug te vinden.

amk

amk

03-01-2009 om 22:09

Leeftijdscrisis

al 2 jaar kom ik in een leeftijdscrisis als ik voor mijn dochter in Frankrijk kleding wil kopen. Ze blijkt toch altijd weer 2 jaar ouder te zijn dan ik denk......

groet,
Angela

dc

dc

03-01-2009 om 23:37

Yep

mijn kleinste van 10 mnd draagt nu kleding voor 2 jaar. Mijn bijna 3-jarige hul ik in kleding van meestal 4 jr, soms 6.

Voor mijn nichtje van 5 heb ik net wat meegenomen, en gelukkig 7/8 jr gekocht. Het past net.

Wij zijn gewoon reuzen

reina

reina

04-01-2009 om 11:58

Altair

Ja, zeker weten, zelfs maat 36 gaat me wijd zitten, terwijl ik vroeger bijna 10 kg lichter was en ook mt 36 droeg... .

Annet

Annet

04-01-2009 om 19:10

Vandaar dat dochter nog geen volwassen maat aankan

Ze is lang genoeg voor een volwassenen broek maar maat 34 is nog veel te ruim. En wij maar hopen dat ze ooit in een volwassen maat gaat vallen, zodat het kopen van broeken makkelijker wordt.

Agnet

Agnet

04-01-2009 om 20:20

Zoon juist wel

Ik heb niet alles gelezen maar mijn oog viel op het bericht van Annet van wie de dochter nog geen volwassenen broek aan kan. Ik heb een zoon van van ruim 1,70 die voor de lengte kindermaat 176 aan moet. Vrijwel alle kinderbroeken zijn te wijd voor hem. Laatst hebben we dus een spijkerbroek gekocht bij C & A op de herenafdeling, maat 30/34 (niet eens de kortste dus).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.