Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

25-04-2010 om 00:02

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer?.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

03-05-2010 om 19:40

Bastet

ik ook hoor. Ik probeer alleen de zonzijde van dit weer te zien
En af en toe een regendagje tussendoor vind ik toch wel prettig. Maar één dag is dan ook wel weer genoeg.

Ver

beterschap, hopelijk knapt je zoon snel op en kan hij naar huis !

Vic

Vic

03-05-2010 om 22:07

Slechte combinatie

Schoolvakantie en kl***weer, dat is een slechte combinatie. Ik was eigenlijk vergeten dat het vakantie was, en had vandaag gepland 6 uur te werken. Daar kwam ik afgelopen vrijdag achter en toen had ik al afspraken gemaakt. Omdat het niet altijd even harmonieus gaat tussen de dames als ze teveel op elkaars lip zitten, is van werken weinig gekomen (dus maar 's avonds gewerkt). Inmiddels regent het al drie dagen onafgebroken, dus ik ben het aardig zat. Gelukkig is het half mei altijd mooi weer, dus nog max twee weken afzien en dan kunnen we weer in het zonnetje. Dan is wel de vakantie weer voorbij, helaas.

Bastet

Bastet

04-05-2010 om 09:04

Gerdina

Haha ja,voor onze wijktuin was het leuk,die plens water,maar nu klaar....hoop ik.....
Bastet

tonny

tonny

04-05-2010 om 09:30

Yeah, de zon!

Hij is er weer!

reina

reina

04-05-2010 om 11:11

Gerdina

Okee, geen last van allergieën, maar ik ben nu al dagen gewoon ontzettend snipverkouden Dus geef mij maar zon !

Nasha 1st

Nasha 1st

18-05-2010 om 17:34

Heerlijk hier

beetje veel wind, maar daardoor lekker droog wasje Planten gehaald voor in de nieuwe bakken, dus tuintje is weer knap....alleen nog onkruid verwijderen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.