Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gezelschapsspellen vanaf 18 jaar

We doen regelmatig gezelschapsspellen, wie weet er nog paar leuke (recente) spellen?

Wat voor spellen spelen jullie al of welke vinden jullie juist niet leuk?

The Crew is erg leuk, daarbij moet je samenwerken. Is wel pittig, dus je moet wel echt van een uitdaging houden.

En ik hoorde over Tiny Towns veel enthousiaste verhalen - die gaan wij waarschijnlijk aanschaffen deze vakantie.

Bijtje82

Bijtje82

30-07-2023 om 16:28

Een snel, kort maar leuk kaartspelletje waar je je  kop wel bij moet houden is Beveren. 

Eens met Jesse - je informatie is wel heel summier. Met hoeveel mensen wil je spelen, hoe lang mag het spel duren, wat versta jij onder 18+ (volwassenen of YA/studenten), competitief of samenwerken, bord of kaart, makkelijk mee te nemen... Zoveel keuzes!
Er is online ook een keuzehulp (google 'keuzehulp spellen') te vinden. Dat geeft mogelijk ook beeld van wat zou kunnen. 

Zelf ga ik altijd graag naar de spellenwinkel in onze stad, vraag om hulp en dan stelt hij mij diverse vragen (zoals bovenstaand, maar natuurlijk ook wat we al hebben liggen en wat we daarin leuk vinden) en komt vaak met heel goede suggesties. Inderdaad, vaak met goede suggesties - onze spellenkast puilt uit

Mahjong

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.