Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

22-03-2013 om 19:30

Giltv:(

Terwijl ik dit opschrijf staat alweer die vreselijke zender Nickelodeon op. Wat vreselijk is dat, in elke aflevering staan ze letterlijk zo hard te gillen. Gek word ik ervan!
Ze mogen het beperkt kijken maar ik vraag me af waarom er in de programma's altijd zo idiott gegild moet worden, hebben jullie er ook zo'n hekel aan? Ik verlang bijna terug naar de Teletubbies met hun : oh oh....
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ilva

Ilva

22-03-2013 om 19:42

Piepstem

Ik weet niet op welke zender het is (ik denk Disney ) maar daar is een serie met een jongen die een piepstem heeft. Nou als ik in de kamer ben gaat dat toch echt uit. Vreselijk. Maar inderdaad op Nickelodeon ook vaak. Gelukkig kijk hier alleen de jongste (8) er nog naar en ik hoop dat het bij hem ook snel overgaat.

sinas

sinas

22-03-2013 om 20:43

Fred....

En die heb ik hier verboden!!! Zo irritant!

Tink

Tink

22-03-2013 om 21:59

Aaaargh fred

Vurschrikkulluk. Met afstand de ergste van al die gilseries. Zelfs Spongebob vind ik beter te pruimen (en geloof me dát wil wat zeggen!)

madelief

madelief

22-03-2013 om 22:47

Icarly

I Carly, echt vreselijk. O en ja Fred vind ik ook echt erg. Maar dat kijken mijn kinderen zelfs niet omdat ze dat erg vinden
Daarbij die vreselijke herhalingen, ik zie alles voor een kwart en zelfs dan weet ik de afloop.
Krijg zelf gil neigingen van die series!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Madelief

Jij bent de moeder van de kijkertjes in jouw gezin en het is jouw verantwoordelijkheid om de tv uit te zetten als het genoeg is. Alles heeft een grens en aan jou de eer de kinderen wat bij te brengen

Thursday Next

Thursday Next

23-03-2013 om 11:37

Nou,

wij hebben een tijd geleden een paar zenders er af gegooid, Nickelodeon, disney tv, veronica geloof ik ook. Geen sponsbob meer en geen amerikaanse tiener-dingen. De kinderen hebben er een dag over geklaagd en toen was het over. Heerlijk! Er zijn nog wel vervelende dingen hoor, maar het is toch een stuk minder.

Thursday Next

Thursday Next

23-03-2013 om 11:39

Trouwens...

ik had geen idee wat "fred" is, dus dat heb ik even opgezocht. Na 1 minuut vond ik het al te erg om nog verder te kijken, brrr wat erg.

Rafelkap

Rafelkap

23-03-2013 om 12:11

Pingu

Helemaal niet moeilijk, die zenders staan er hier gewoon niet op, althans ik zou niet weten waar. Hier nos 3, nos 1 (zappelin) en verder dvd-tjes. Momenteel is Pungu favoriet, dat klinkt heel aangenaam en is vast een stuk beter voor je humeur!

madelief

madelief

23-03-2013 om 12:32

Tuurlijk

Het is ook echt niet zo dat ze de hele dag voor dat ding hangen. Mijn zoon traint al 4 avonden in de week dus mag hij ervoor even kijken. Aangezien dat net de tijd is dat ik hier ook rond hop, zie ik dat dus.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 13:23

Eh, pingu

Dan heb jij ook hele jonge kinderen. Als ze wat ouder zijn hou je ze niet meer zoet met zappelin en dvd'tjes.

Mirreke

Oh jawel hoor. Hier 4 kinderen van 12, 9, 6 en 4. En nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, heeft hier nickelodeon opgestaan of is er gekeken naar van die andere zenders/programma's die hier worden genoemd. Wel gaat de tv aan voor jeugdjournaal en klokhuis, voor natuurprogramma's e.d. en voor rugbywedstrijden (op de BBC). Verder worden er dvd's gekeken.
Ik heb er nog niet 1 keer een klacht of opmerking over gehad, van geen van mijn kinderen.
Dus het kan ook zonder, echt waar.

bibi63

bibi63

23-03-2013 om 14:41

Spongebob

Ben er klaar voor, ben er klaar voor!! HEHEHEHEHEHE. Vreselijk irritant op de achtergrond te horen. Alhoewel als je meekijkt het best grappig is....
Bibi

marie

marie

23-03-2013 om 14:58

Ned vs eng

Hoi
Het valt me wel op dat in de nagesynchroniseerde series veel harder gepraat (lees geschreeuwd)en gegild wordt dan in de originele Amerikaanse versies (na 20.00 uur). Waarom dat dan toch weer is?
I Carly vind ik in het Ned. vreselijk, terwijl het in het Engels dan nog wel weer aardig is.
"Fred" is in beide versies vreselijk.
En het ze niet laten kijken? Ja dat is lastig met pubers van 14 die veel handiger met de tv en afstandsbediening zijn dan jezelf...... Die weten precies hoe ze de "voorkeurslijst" moeten omzeilen. Gelukkig kijken ze he alleen maar als wij niet in de buurt zijn (werk).

dorle

dorle

23-03-2013 om 16:50

Net als thursday

gewoon er af halen die zenders die je niet zinnen. Heb ik ook gedaan.

Fred

Fred wordt hier meteen uitgezet, net als spongebob en die irritante pinguïns. Maar...eerlijk gezegd er zijn ook series die ik zelf leuk vind om te kijken zoals phineas and pherb!!!! Super serie, kan ik net zo van genieten als mijn kinderen.

Dus nee, de zenders hoeven er van mij niet af, maar sommige series krijgen een boycot van mij, en de kinderen vinden dat ok.

gruffalo

Rafelkap

Rafelkap

23-03-2013 om 19:52

Mirreke: wallace & gromit

Oudste is acht en vindt Pingu nog steeds leuk. Wij ook trouwens Jongste zal het vanwege zijn handicap inderdaad waarschijnlijk altijd wel leuk vinden maar dat is een ander verhaal.
Maar later stappen we bv over op Wallace & Gromit, qua tekenfilm. Ik wil mijn kinderen graag wat beters voorschotelen dan die 'eendimensionale lawaaidingen' op de commercielen (even generaliseren hoor, niet alles). Ik houd van films/tv die met liefde zijn gemaakt, met meer gelaagdheden, niet te dom geweld.

Ilva

Ilva

23-03-2013 om 20:29

Pinguins

De pinguins van Malagascar vind ik dan weer geweldig. Wat een humor. Maar als ik er geen zin in heb dan gaat het gewoon uit of heel zacht (maar dat vinden ze dan weer niet leuk).

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 20:56

Spongebob

Is heel erg grappig, als je zelf ook meekijkt. In t duits is het ook niet zo schreeuwerig, trouwens, vind ik veel beter dan t nederlands. En idd phineas en ferb vind ik ook leuk. En t klokhuis. En t huis anubis. En icarly vind ik ook leuk, maar dan wel gewoon de amerikaanse graag.

Maar mijn oudste is 16 en er is er nog een van 14. Die kunnen nu niet geloven dat ik vroeger achter mekaar sesamstraat voor ze kon opzetten, of tiktak. En omdat zij meer kijken weten de jongsten van 9 en 12 natuurlijk ook daarvan, die hou ik niet bij zapp alleen.

De jongsten kijken liever naar robin hood of merlin, of zo'n soort sprookjesserie waarbij de sprookjes en realiteit door elkaar lopen. Maar de schreeuwzenders staan wel gewoon op de lijst.

Maar pingu kijken ze niet meer

mirjam

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 21:05

Fred

Net even bij kind van 12 nagevraagd, want zelf ken ik fred helemaal niet. Ik vroeg of hij het leuk vond. Antwoord: t gaat. Dus ach...

Op zondagmiddag zijn vaak mooie films op zapp, die kijken we wel eens via uitzending gemist.

Overigens moet de tv van mij wel altijd vrij zacht staan, niet omdat ik er last van heb maar omdat gewoon omdat ik me dat beter lijkt.
mirjam

ol3

ol3

25-03-2013 om 10:43

Waarom geen ondertitels

herkbaar!! dat gegil en die irritante stemmen!!

wat ik me elke keer afvraag? waarom ze al die programma's nachroniseren?
van engels leren ze toch en de jongere kids leren weer van het lezen van de ondertitels..

Brianna F

Brianna F

25-03-2013 om 12:51

Ondertitels ot

Dat kun je mijn dochter niet aandoen, die ondertiteld al genoeg geschreeuw (MTV)

P

P

25-03-2013 om 20:30

Ol3

Je hebt bij nickelodeon een teen versie, daar is het met ondertiteling. De meeste kinderen kunnen pas met 9/10 ondertitelingen volgen dus om alles voor jongere kinderen (spongebob) te gaan ondertitelen vind ik wat vreemd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.