Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Diyana

Diyana

20-02-2020 om 14:21

Goede kapper in Rotterdam gezocht

Mijn zoon (17) gaat zijn lange haar laten afknippen. Hij heeft eigenlijk geen idee wat hij voor kapsel wil, of wat hem goed zou staan. Hij weet alleen dat hij nu van dat lange haar af wil. Wie weet een (heel) goede kapper in Rotterdam?

Salt & Pepper

Op de Straatweg. Hoor ik eigenlijk altijd goede verhalen over, hoewel ik er zelf nog nooit ben geweest.

skik

Gaat hij doneren?

Als zijn haar, in een staart, minstens 30 cm lang is kan hij het misschien gratis laten knippen als hij zijn haar doneert. Ook mijn zoon heeft onlangs zijn lange haar laten afknippen,toen heb ik dit uitgezocht. Maar zijn haar was niet lang genoeg, dus hij kon het niet doneren.

Groeten,

Temet

Site

Www.haarstichting.nl vermeldt hoe het werkt en geeft een lijst van kappers die gratis of met korting knippen.

Groeten,

Temet

Diyana

Diyana

21-02-2020 om 23:45

Dank

Hij redt het net wel, net niet, die 30 cm. Maar doneren en knippen tegen korting kan ook bij Salt 'n Pepper, dus het ligt voor de hand dat we daar gaan kijken

Is het er inmiddels af?

Ik zie dit draadje weer en vraag me af: is het er inmiddels af, en hoe is het geworden?

Groeten,

Temet

Diyana

Diyana

01-03-2020 om 22:46

Het is volbracht

Ja, het is eraf en het is een andere kapper geworden (Op de Kaap op Katendrecht). Super goede ervaring (moet nog een review schrijven bedenk ik nu). Leuke ambiance, toffe kapper, goed geknipt, zoon blij. En ik weemoedig met de staart naar huis

(Haar was net niet lang genoeg om te doneren trouwens.)

mooi

En nu met een fris kort koppie de lente tegemoet. Mijn zoon moest de eerste week even wennen aan de tocht in zijn nek, en aan het feit dat hij niet meer hoefde op te letten dat zijn haar niet tussen de rits van zijn jack kwam . Inmiddels zijn we drie weken verder en is hij er wel aan gewend geloof ik.

Groeten,

Temet

Diyana

Diyana

02-03-2020 om 10:35

Haha ja!

Koude nek, en er kwamen opeens oren tevoorschijn die ik in geen jaren gezien had Met sporten is het ook veel makkelijker. Toch moet ik erg wennen, maar dat zeg ik niet. Hij is er zelf nog wat onzeker over en het staat hem verder prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.