Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

17-08-2022 om 21:44

Handdoekzegels AH

Voor de liefhebber die het eerst komt.
Ik heb nog 4 volle digitale spaarkaarten van de AH. Als ik iemand er blij mee kan maken dan hoor ik het wel. 

Had ze aan een andere forummer beloofd, maar die reageert niet meer.

Bijtje82: GRAAG! mijn dochter heeft net appartement toegewezen gekregen en kon iig mooie handdoeken nog gebruiken. 

Ik heb overigens géén idee hoe die zegels dan bij mij kunnen komen ...

@Chiquita, ik heb ook nog wat volle spaarkaarten - je mag mij mailen op achternaamvoornaam apestaart yahoo punt com
Stuur me dan een berichtje met het verzoek om zegels te delen vanuit de AH-app

Bijtje82

Bijtje82

18-08-2022 om 11:28

Chiquita schreef op 18-08-2022 om 09:48:

Bijtje82: GRAAG! mijn dochter heeft net appartement toegewezen gekregen en kon iig mooie handdoeken nog gebruiken.

Ik heb overigens géén idee hoe die zegels dan bij mij kunnen komen ...

Ik weet niet precies hoe dat werkt. 🤪

Zal eens kijken ik stuur je straks ff pb

TineWinkel schreef op 18-08-2022 om 11:14:

@Chiquita, ik heb ook nog wat volle spaarkaarten - je mag mij mailen op achternaamvoornaam apestaart yahoo punt com
Stuur me dan een berichtje met het verzoek om zegels te delen vanuit de AH-app

Gedaan! oeps, eerst fout gedaan met voor- en achternaam. hoop dat mail nu wel aankomt

@chiquita - ja, is aangekomen. ik reageer later vandaag verder

Bijtje82 en TineWinkel: mede dankzij jullie vandaag in 2 winkels een prachtige stapel handdoeken, baddoeken en washandjes kunnen kopen! Nogmaals, dank jullie wel!

Bijtje82

Bijtje82

19-08-2022 om 18:39

graag gedaan! 

Chiquita, wil je nog 2 kaarten? Ik heb er ook nog voor je? Ook ik moet even kijken hoe het moet, nog nooit gedaan en nog niet zolang de app.

Magnoliatakje schreef op 19-08-2022 om 19:08:

Chiquita, wil je nog 2 kaarten? Ik heb er ook nog voor je? Ook ik moet even kijken hoe het moet, nog nooit gedaan en nog niet zolang de app.

Heel lief, maar ik heb er voldoende nu. 't Zijn overigens mooie kwaliteit handdoeken, dus zeker de moeite waard om ze mss zelf te kopen?

Mocht je iemand anders blij willen maken: in de app van AH bij de actie 'handdoeken' kun je in een blauw vakje iemand uit je contactenlijst via whatsapp of ander media vragen om de zegels. Het is heel gemakkelijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.