Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Appetje

Appetje

10-02-2009 om 10:02

Het altijd-goed-cadeau


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grijnz silone

Aan jou kan ik ze dus ook niet kwijt, die douchedingetjes die in rotten van 3 in mijn kast staan te wachten tot ze ooit gebruikt zullen worden...

Bellefleur

Bellefleur

12-02-2009 om 10:26

Beste hanne,

Mag ik jouw vriendin worden? Ik help je namelijk graag van al die flessen wijn af. Als ik bij jou op visite kom, krijg je van mij een Quest, een Trivia of The national geographic.

Brianna F

Brianna F

12-02-2009 om 15:15

Bellefleur (ot)

Mocht je in de buurt wonen: ik heb hier 14 flessen wijn staan en we drinken geen van allen.
Hoe leg je een goedbedoelende relatie uit dat je eigenlijk geen wijn drinkt. Een beetje laat nu eigenlijk. De man brengt al jaren wijn mee voor ons. de vorige lading heb ik geruild tegen een goede fles whisky via MP

Hanne.

Hanne.

12-02-2009 om 15:32

Ja hoor

Ook hier mag je langskomen.

En naast de wijn heb ik ook nog de nodige badspulletjes en koffie pakketjes in de aanbieding.

Regiften

Het goede van altijd-goed-kadootjes is dat je ze ook were heel goed kunt regiften
Ik kies om te geven vaak voor producten van Rituals of zo. Zelf krijgen we veel rode wijn die we niet drinken.
Jonne

reina

reina

12-02-2009 om 19:27

Gebaar

Wat je ook geeft, het is nooit goed voor iedereen. Mij maak je niet blij met zeepjes , douchegels etc, want die gebruik ik niet, een ander niet met wijn of bloemen ( kom maar op !), bonnen vinden veel mensen niet origineel en saai (daar vallen de pluimen voor mij ook onder, iedereen krijgt op het moment volgens mij pluimen, bongobonnen etc ), een ander maak je echt niet blij met ... etc etc. Ik denk dat je er toch van uit moet gaan dat het het gebaar is wat telt.

Brianna F

Brianna F

12-02-2009 om 22:00

Cadeautje

Meneer F heeft eens een cadeautje gehad van mijn vriendin waarvan ik dacht: ja, dat kun je eigenlijk iedereen geven, waarbij je het echt niet weet. Van geniale eenvoud eigenlijk: een zaklamp, die je "op kunt draaien" Een paar keer het hendeltje ronddraaien en je hebt een hele tijd licht. En een zaklamp is altijd handig, ga je niet kamperen dan toch wel voor in de meterkast, als het licht eens uitvalt. En nooit last van lege batterijen, hij doet het altijd.
Vond ik echt een universeel cadeau.

Tirza G.

Tirza G.

12-02-2009 om 23:30

Kaarsen?

Ik loop achter je aan het tuinpad af om je uit te zwaaien en kieper ze meteen in de container die we passeren. Wel heel discreet hoor, dat dan weer wel.

Mijn huis moet het hebben van míjn gezelligheid, want voor de rest komen er geen gezellige spulletjes binnen

Tirza

Vic

Vic

13-02-2009 om 09:33

Bon

Een VVV-bon. Die kun je bij tig verschillende winkels besteden dus daar heeft iedereen iets aan. Wel een beetje ongezellig, zo'n bon, dus dan zou ik er een bakje bosviooltjes bij doen.

reina

reina

13-02-2009 om 10:09

Vic

En zo'n bon blijft bij mij dan weer liggen of ik raak 'm kwijt ( dan denk ik na een jaar 'ik had toch nog ergens een bon liggen.. niet meer te vinden ), een bon voor een bepaalde winkel of met een bepaalde bestemming gebruik ik dan weer wel. Zo zie je maar, ook dat is niet het ultieme kado voor iedereen

Tink

Tink

13-02-2009 om 12:24

Bonnen

Ik heb daar inmiddels van geleerd Reina, en heb mijn bonnen in een apart vakje van mijn tas bij me. Mócht ik er dan aan denken om er eentje uit te geven, dan heb ik 'm in elk geval bij me

reina

reina

13-02-2009 om 14:34

Tink (ot)

Doe ik ook, maar toen ik er eentje eindelijk wilde gebruiken, had ik eenandere tas, ontdekte ik, en zat ie nog in een oude tas, helemaal gehavend

reina

reina

14-02-2009 om 09:18

Cameron

Wij zijn al blij met het gebaar alleen! Makkelijker kan toch niet

RW

RW

14-02-2009 om 20:22

Ik weet het!

Ik doe nog en poging het ulieme altijd-goed-kado te verzinnen (voor dames althans, voor heren is dat waarschijnlijk onmogelijk).
Ooit gehoord van BladCadeau? Koop je bijvoorbeeld bij Bruna voor 15/25/50 euro, en dan kan de ontvanger een tijdschriftabonnement uitzoeken. Lijkt mij altijd goed: de gever heeft een echt (mooi ingepakt) kado, en het zal de ontvanger heus wel lukken een abonnement uit het overweldigende tijdschriften aanbod te kiezen.

Tirza G.

Tirza G.

14-02-2009 om 23:12

Hahahhaha rw

Dan ken jij mijn man niet. Die leest alleen vaktijdschriften en die zijn niet verkrijgbaar bij de Bruna en doen noooooooit mee met een actie. Bovendien: er zít hier niet eens een Bruna.

Zo. Nou jij weer )))))

Tirza

Tirza,niet voor mannen

de tip van RW was alleen voor dames

(RW :voor dames althans, voor heren is dat waarschijnlijk onmogelijk)

Oh nee, ik heb niks met tijdschriften

Het is me een paar keer gebeurd dat ik een tijdschriftabbonement kreeg en vaak kon je dan ook nog zelf het tijdschrift uitkiezen, maar na hooguit de eerste twee nummers slingeren die dingen ergens ongelezen rond. Hooguit komen ze nog eens van pas als de kinderen weer speciale plaatjes voor school nodig hebben. Tijdschriften is helemaal niks voor mij. Massages, brrrrrr! Verzorgingsflesjes of geurtjes en dat soort dingen blijven ook staan totdat ze over de datum heen zijn. Bonnen heb ik ook nooit bij me op het moment dat ik ze kan gebruiken en dreigen ook te verjaren. Geef mij maar gewoon een boek. Ik vind het juist wel leuk om boeken te lezen, die iemand anders juist geweldig heeft gevonden. Zo lees ik nog eens wat anders en leer ik af en toe weer een hele nieuwe schrijver kennen. Bovendien leer ik zo weer iets van de smaak van de gever.
Jessica

O.t. bedankt voor de tip

hoi
ik heb gister een heel mooi pakket van de wereldwinkel gegeven. zelf bij elkaar gezocht: een hele mooie witte schaal met chocolade, snoepjes, thee, sauzen, leuk boekje, geluksolifantje enzovoort alles van de wereldwinkel. 't was niet supergoedkoop maar ik weet dat de ontvangster wel van dat soort sauzen en aparte dingen houdt.

bedankt voor de ontzettend leuke tip!!!

Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.