Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Het Viva forum stopt

Ik las net dat het Viva forum per 2 augustus uit de lucht gaat. Fok is al aan het werven, maar misschien krijgen we hier dan ook wat (normale) aanwas. We zijn nog niet genoemd, dus ondanks het lange bestaan van ouders.nl lijkt de bekendheid niet zo groot.

Ik las net dat Viva ophoudt te bestaan, en toen dacht ik ook: wat met dat forum? Het komt wel eens voor dat mensen hier wordt aangeraden naar het Viva-forum te gaan, maar dat kan dus binnenkort niet meer. 

Groeten, 

Temet

Dat is wat zeg, geen Viva meer. Was ooit zo’n baanbrekend progressief tijdschrift. We zouden zo een draadje kunnen vullen met verdwenen zaken waaraan we bepaalde herinneringen hebben.

Eh, ja ongetwijfeld komt er hier aanwas. Of die "normaal" conform jouw standaard, dat weet ik natuurlijk niet. 🤔

Ja balen zeg! Ik schrijf daar al zolang mee! En soms dus ook hier.

Ik hoop dus dat het merendeel hiernaar toe verhuist.

Vraagje: zit er op dit ouder forum ook een PB-functie? En zo ja, hoe werkt dat hier?


Ben ik toch in al die jaren nog nooit op het Viva-forum geweest. Ik ken het alleen van een vooroordeel: dat ze daar minder inhoudelijk discussiëren en meer oeverloos kleppen dan hier Maar misschien is dat dus helemaal niet waar. 

Ik ben benieuwd!

Natuurlijk is iedereen welkom op het Ouders.nl forum! We richten ons voornamelijk op ouders maar er zijn daarnaast genoeg rubrieken die niet over ouderschap gaan. Het in januari volledig vernieuwde forum is in doorontwikkeling: PB's komen er op korte termijn aan (te vinden in je eigen profiel). Daarnaast ontvangen we regelmatig suggesties voor nieuwe functionaliteiten die we altijd beoordelen en serieus nemen. Als deze goed passen bij het forum, is er altijd ruimte om die toe te voegen of te ontwikkelen. 

Jullie worden genoemd hoor, op een van de Viva topics. Ik wil graag een kindje, dus ik verhuis hierheen

Ik heb mijn vrouw op viva leren kennen. Jammer dat ze stoppen, maar het is niet dat ik de laatste tijd daar nog actief op was, heb mijn account zelfs laten verlopen, maar denk dat dit forum het meest in de buurt komt van het viva forum qua topics en het soort mensen dat hier post. De meeste mensen die op viva zitten zijn ook ouders en ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen niet zit te wachten om over te stappen naar bijvoorbeeld het fok forum.

Sorry, wat is een PB?

Groeten,

Temet

Temet schreef op 16-06-2021 om 20:37:

Sorry, wat is een PB?

Groeten,

Temet

Persoonlijk bericht ... denk ik

Temet schreef op 16-06-2021 om 20:37:

Sorry, wat is een PB?

Groeten,

Temet

Een privébericht, dus dat je direct met iemand contact op kunt nemen. Zonder dat je daar forumbeheer voor nodig hebt.

Oudersonline is eigenlijk gewoon te klein geworden, dus wat extra mensen zou fijn zijn.

Haha Eowyn in Ithilien, welkom hier, je naam alleen al maakt me blij!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.