Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

10-07-2010 om 23:31

Hoe kijk je morgen? (voetbal natuurlijk)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Emmawee

Emmawee

12-07-2010 om 21:28

Polly

Ook hier een meelevend kind. Stoffer van 7 is huilend naar bed gegaan en huilend weer wakker geworden. Toen Blikkie van 3,5 wakker werd vertelde Stoffer hem het slechte nieuws en hebben ze samen hartstochtelijk zitten brullen aan de ontbijttafel.
En Teun blijft maar zeggen: "De droom voor Oranje is voorbij"en: "ik ben versteend van verdriet" (zijn beide quotes van t.v.). Net kwam hij ook nog even zijn bed uit om te melden dat hij zo teleurgesteld is en zooo graag die mooie beker had gewonnen.
En dat terwijl wij hier thuis eigenlijk niet zoveel met voetbal hebben. Mijn man nog minder dan ik. Maar goed, toch de wedstrijd helemaal uitgekeken, want als ik eenmaal kijk vind ik het gewoon spannend. Ik had er gewoon buikpijn van. Ik vond (als enige geloof ik) ook nog dat ze best goed speelden. Totaal geen verstand ervan dus, dat is helder
Groeten! Maw.

liora

liora

12-07-2010 om 22:45

Ook hier

Zoon van 7 in tranen en ook vond hij de cup zo mooi, de schat...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Monique D*

Monique D*

13-07-2010 om 00:31

Thuis met zoonlief

Zoon wilde graag met mij de finale zien. De vorige wedstrijd was hij bij een vriend.
Om 10 voor half 9 zat ik achter de pc. Hij wilde dat ik gelijk kwam, want ik had al gemist dat er iemand uit het publiek naar het veld kwam... natuurlijk moest ik de volksliederen en de aftrap niet missen!
Ik ben zelf niet zo'n voetballiefhebber, maar door het enthousiasme van mijn zoon en ook geprikkeld door nieuwsgierigheid over ze echt de beker zouden winnen ben ik er wel voor gaan zitten! En dit resulteerde zich in door spanning samen zweten, ergernissen (waarom zoveel gele kaarten, waarom passt die vent nou verkeerd zodat die Spanjaard hem kan pakken), de verlenging uitzetten en wachten of dit zou uitmonden in penalties... en dan tijdens die verlening dat beslissende doelpunt van Spanje! Gevolg: buiten geen getoeter, heel weinig vuurwerk en een boze en teleurgestelde zoon! Tsja, het is maar een spelletje waarbij een winnaar èn een verliezer moet zijn! Een troost: Oranje heeft veel landen achter zich gelaten en staat nu op de 2e plaats.

emma43

emma43

13-07-2010 om 09:14

Thuis

Wij hebben thuis gekeken met zoon ,mijn moeder en haar man.
Dochter was in een cafeetje op het dorp.Met voetbaljongentjes,dus veel teleurstelling voor de jongens.vorig jaar had ze een Spaanse flirt op vakantie,daar heeft ze zondagavond druk mee gsmst.Heeft nu geen beltegoed mee!!!!!Maar wel superleuk.
Zoon ,10 jaar,gaat vooral de WK reklames missen!!!!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.