Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Coco

Coco

09-01-2009 om 11:51

Hoera, house!

Hoera, er zijn weer nieuwe afleveringen van House.
Deze was trouwens wel een beetje ongeloofwaardig hoor. Een vrouw heeft een positieve zwangerschapstest en er is op de echo geen foetus te zien. En dan is er (afgezien van House dan) verder niemand die aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denkt! Nou, ik zou niet graag in dat ziekenhuis liggen als House toevallig een dagje vrij heeft...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

09-01-2009 om 12:09

Coco.

Ik dacht precies hetzelfde.
Maar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit voor zover ik weet niet in de darmen, dus zo gek is het niet dat ze hem misten.
M.

Pelle

"no topic" ?

Tirza G.

Tirza G.

09-01-2009 om 16:02

Pelle!

Hier idem dito, tjonge wat was ik link. In onze gids stond: op 5 nieuwe afleveringen van Life én House, aansluitend (en op 6 herhaling house). Mooi mooi mooi. Dus op 1 naar De Mol gekeken en aansluitend op 6 naar The Mentalist. Mijn DVD-recordertje snorde vredig en ik voelde me helemaal efficient. Staat het PotVerDikKeMe verkeerd in de gids! Zijn er op 5 herhalingen en op 6 nieuwe, grrrrrrrr. En voor volgende week heb ik een probleem, want nu komen er dus dríe programma's die ik wil zien tegelijkertijd: Life, House en Mol. Ik laat House vallen, met dezelfde argumentatie als jij

Tirza

Ilona

Ilona

09-01-2009 om 23:36

Wat is er gebeurd?

Hier hetzelfde probleem, heb braaf om half tien House gekeken. Vond dat Wilson nogal aardig tegen House deed, en maar wachten tot Wilson zou vertrekken. Aaagrrrr...
Wie kan me vertellen wat er wel gebeurde, een uurtje eerder op SBS6?

De uitzending die ik gezien heb leek trouwens wel ge-restyled. Hele andere kleuren enzo??

Bedankt alvast aan diegene die het wel tikken,

Ilona

MaximeM

MaximeM

10-01-2009 om 01:02

House zo ongeloofwaardig

Hoi,

Ik ben eigenlijk best een goedgelovig type wat betreft films en series, maar kijken naar house dat trek ik niet. Ik vind het zo ongeloofwaardig. In welk ziekenhuis zijn 4 of 5 artsen de hele dag aan het peinzen wat één patient voor kwaal heeft. En dan de gedragingen van house, in een normaal ziekenhuis zou hij direct ontslagen of aangeklaagd zijn. Nee, ik vind het stom om te kijken, niet realistisch.

Maxime

Coco

Coco

10-01-2009 om 09:22

Maxime

House is superongeloofwaardig, net als de meeste andere leuke series. Maar ik vind het toch een stuk amusanter om naar te kijken dan naar één of andere Reality Soap.
Je moet House zien als een medische Sherlock Holmes (Wilson is Watson). Ook de wederwaardigheden van Holmes zijn niet echt realistisch. Bovendien draagt Hugh Laurie het programma naar een hoger niveau.

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 15:44

Uitzending gemist

Dat trek ik niet, dat vind ik zó vervelend kijken. Bovendien kijken we met het hele zin naar De Mol

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 15:44

Oei

Zin moet zijn: gezin.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 15:45

House ongeloofwaardig

Tuurlijk is het ongeloofwaardig. Maar ik herken mezelf in House En dat is leuk.
Dat ongeloof heb ik nou altijd bij de CSI-series. Geloven jullie echt dat er een heel laboratorium en een heel team wordt ingezet om de moord op een junk (oid) op te lossen? Ik geloof er geen zak van.

Tirza

MaximeM

MaximeM

10-01-2009 om 16:41

Ook csi niet meer

Hoi,

CSI heb ik nog wel een tijdje volgehouden, tot ik dat ook iedere keer wel op elkaar vond lijken. Ook ongeveer hetzelfde stramien, op een gegeven moment vond ik dat ook saai worden. Bij house heb ik dat ook gehad, de eerste 10 afleveringen heb ik ooit wel gekeken, maar daarna ben ik afgehaakt. Soms kijk ik een stukje mee met mijn dochter, maar ik vind hem echt niet lollig in deze serie, wat een sjacherijn.

Maxime

Tihama

Tihama

10-01-2009 om 21:57

Tirza

"Maar ik herken mezelf in House En dat is leuk"

Hahahaha. Ik herken jou OOK in House
Die 38e minuut herken ik, maar ik kijk House ook uitsluitend om de bijtende, sarcastische opmerkingen. De ziekte is volstrekt ondergeschikt.

Tihama

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 22:34

Tihama

I take that as a compliment Maar zonder dollen: ik ben na een ongeluk chronisch pijnpatient, ik kan me sommige dingen zó goed voorstellen. Ik heb periodes waarin ik Hele Fijne pijnstillers gebruik waar ik behoorlijk blij van word. En eh ja, de combi van verpletterende charme terwijl je vreselijke dingen zegt, díe heb ik ook natuurlijk

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-01-2009 om 22:37

Discovery

Dat valt me altijd oop op Discovery: de reclame-breaks vóel je daar al aankomen. Ze hebben van die inspreekstemmen die er precies naar toe praten. Ook een vak apart.

Tirza

Tihama

Tihama

10-01-2009 om 23:49

Compliment

Ja, dat was het
Je hebt trouwens mail

groet

Tihama

House is humor

Dat ziekenhuis neem ik voor lief en bij de enge operaties kijk ik wel even naar het plafond. Verder mag ik House graag kijken, humor.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

11-01-2009 om 20:59

House

Heerlijk, House. Op één of andere manier bevredigt het een latent misantropisch trekje in mij.

Saartje

Saartje

12-01-2009 om 14:15

Ilona

Ik doe een poging maar haal vast de 2 uitzendingen door elkaar

Meisje, assistent van een belangrijke dame die veel rondreist wordt binnen gebracht doordat haar keel opzwelt en ze geen adem meer krijgt.
Ze blijft ook in bed doorwerken.

In deze aflevering speelt vrouwelijke arts een belangrijke rol. Ze heeft net te horen gekregen dat ze zelf een dodelijke ziekte onder de leden heeft en ergert zich aan de dienstbaarheid van de zieke. Omdat ik meteen de 2e House gezien heb weet ik niet meer wat voor foute diagnoses ze hebben gesteld maar uitenindelijk heeft ze lepra.

groet

saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.