Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2010 om 16:19

Arme nasha

helemaal geen reacties! Alleen daarom al een berichtje
De ellende met 'Europa' is dat het in sommige gevallen goed is dat deze samenwerking er is, maar in andere gevallen bijna schandelijk betuttelend is. Wordt het ene moment een land geholpen door geld wat ook uit Nederland afkomstig is, het volgende moment wordt er in de vorm van 'straf' geen geld uitgekeerd als wij het nodig hebben, omdat 'we' wagen tegen te sputteren. Ik hoop dat er enige wijsheid is bij de stemming hierover.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-11-2010 om 17:08

Ja

ik dacht al, is er nou echt niemand...ik vind het zo kinderachtig (nananana, jullie stemmen verkeerd, gaan we jullie lekker korten, nananana....) Ik ben al niet zo'n voorstander van dat Europa gedoe, en dit helpt niet echt mee....

mirreke

mirreke

21-11-2010 om 17:34

Tja, je kunt het ook anders zien:

Iedereen is het eens, en dan komt Nederland, wij stemmen lekker tegen, nananana... Ik vond het van Nederland net zo flauw namelijk. Ik ben wel voor Europa, om het simpele feit dat je het als klein landje toch niet meer trekt in deze tijd. Het is ook eigenbelang geworden.
En straffen is natuurlijk ook flauw, maar ik geloof niet dat dat medestanders krijgt hoor.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2010 om 20:39

Mirreke

Ik kan me ook gelegenheden herinneren dat andere landen dwars gingen liggen. Frankrijk bijvoorbeeld. Nederland staat niet alleen trouwens. Het gaat om Nederland en Engeland, met steun van Duitsland.

Fiorucci

Fiorucci

22-11-2010 om 07:03

Ja, kom nou

Je hebt stemrecht, dus stem je tegen als je tegen bent.
Als men verlangt dat je voorstemt en zelfs gaat straffen als je dat niet doet, dan is het democratisch gehalte een wassen neus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.