Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

L

L

02-06-2019 om 20:52

Hudson's Bay

Het zal vast al eens eerder op het forum zijn besproken, maar uhm, hoe lang houdt deze keten het nog vol?

Gisteren wilde ik er wat afrekenen maar was er geen personeel te bekennen bij de kassa's. Vandaag ben ik er weer geweest en heb ik zelfs helemaal geen personeel gezien.
En ik was er vandaag expres langere tijd en keek dus nog wat rond, omdat ik dacht dat ze er wel aan komen.

Verder valt het mij op dat er weinig echt functionele producten verkocht worden. Vooral producten met veel frutsels eraan. Nou ja, een enkele keer zoals nu heb ik wel iets gezien dat ik graag wil hebben maar nu moet ik het bestellen omdat ik het niet kon afrekenen.

Geen idee

Ik kom er nooit.

Triva

Triva

03-06-2019 om 07:41

yeah right?

Je bent in een winkel en je ziet NIEMAND van het personeel? Serieus? En dan ga je weer weg? Komt de dag erna weer terug weer hetzelfde en gaat het nu maar op internet bestellen? Dat kost toch veel meer tijd dan even te kijken waar die mensen zijn (achter een deur) en vragen of je mag betalen of het zo mag meenemen?

Maar goed, ik ken die winkel niet eens maar no way dat ik weg ga omdat er niemand bij de kassa's zou zijn.

Dena

Dena

03-06-2019 om 09:50

Haha Triva

Kun jij je daar niets bij voorstellen?
Ik heb bijzonder weinig geduld. Als ik geen personeel zie, of te langsaam werkend personeel of de rij schiet niet op, dan moet ik het product wel heel graag willen om door te zetten.
Vaak genoeg dus loop ik een winkel weer uit.
Boodschappen doe ik alleen bij ah, altijd snel aan de beurt, dat is niet bij iedere supermarkt zo.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-06-2019 om 10:22

Ik ook Dena

Maar no way dat ik er dan de volgende dag voor terug ga.

On topic, misschien dat meer mensen online bestellen? Of dat het moederbedrijf errug graag in Nederland wil blijven en dat dat wel iets mag kosten?
Mijn winkel is het ook niet. Maar dat kan ik makkelijk zeggen, want hier in de buurt is er ook geen. Maar de keren dat ik door die in Amsterdam loop verbaas ik me altijd over de ongeorganiseerdheid. Drie etages doorploegen op zoek naar een beige trui is niet mijn ding. Dat moet allemaal bij elkaar hangen.

een keer geweest

Ik ben er een keer geweest, net na de opening, in Den Haag. Mij vielen vooral de hoge prijzen.kilheid en leegte qua personeel op. Ik probeer lokale economie te steunen door zoveel mogelijk in stenen winkels te kopen in de regio of als dat niet gaat online bij van oorsprong Nederlandse bedrijven. En hier zit Hudsons Bay en Bijenkorf trouwens niet echt in de buurt dus als ze het in de buurt niet hebben dan bestel ik online. Meer kan ik niet doen om de winkeliers te helpen.

vaker

Ik kom er geregeld. Mij valt juist op (Den Haag) dat personeel vriendelijk en behulpzaam is. Ze verkopen er vooral kleding. Dat vind ik persoonlijk wel een functioneel product.

Bo

Bo

03-06-2019 om 21:05

Ik zie daar vooral personeel maar geen klanten. En dat is nou juist het probleem.

Milcham

Milcham

03-06-2019 om 21:16

Personeel

Als ik al personeel zie, zijn ze ver weg druk met dingen opvouwen, hun nagels te bekijken, met een collega aan het overleggen terwijl ze angstvallig oogcontact vermijden om te voorkomen dat ze moeten helpen.

Dena

Dena

03-06-2019 om 23:09

Oh heerlijk

Klinkt toch wel als een winkel voor mij.... (wel eens geweest maar wat te duur voor mij)

Ik vind opdringerig personeel juist afschuwelijk.
En het overkomt me nog steeds wel dat ik me laat overrompelen en zomaar een kwartier verder ben, puur om de verkoper te behagen

Doe mij maar onwillig personeel. Personeel weet toch meestal niet veel maar doet altijd alsof het veel weet,waardoor het wel even duurt eer je doorhebt dat het alleen maar tijdverspilling is en je alleen veel sneller eruit was gekomen. Misschien in dure speciaalzaken niet maar daar kom ik nooit.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-06-2019 om 23:23

Bijzonder weinig geduld??

Ik vind juist dat je héél veel geduld hebt als je een dag later terug komt en daarna ook nog online het product bestelt. Ze waren mij op de 1e dag al kwijt geweest...

Kaaskopje

Kaaskopje

04-06-2019 om 10:05

Een keer geweest

In Amsterdam had/heb? je meerdere panden met een eigen aanbod, dus dameskleding, mannenkleding, papierwerk (boeken, kaarten etc..) en kinderkleding. Bij de kaartenafdeling liep er een uitermate vriendelijke dame op ons af, ze sprak liever Engels dan Nederlands, wat dat kon ze amper, dus dat vond ik niet handig voor een Nederlandse winkel, maar in Amsterdam kom ik dat vaker tegen. Feit was dat ze zeer klantvriendelijk bezig was, iets té naar mijn behoefte. Op een kaartenafdeling kun je zonder advies... toch?

2x geweest

in Den Bosch. Ik vind het een kille winkel. online 1 x een paar schoenen besteld erg lang op moeten wachten(was rond feestdagen dus dacht nog, dat kan) en meteen dezelfde dag terug gestuurd omdat ze niet pasten. Toen kreeg ik 10 dagen later een mail die begon met "Hi Lilian"
Das al een rare mailstart voor een bedrijf, maar toen stond er dat de schoenen gedragen waren en dat ze de retour niet konden verwerken? Het was een onvriendelijke mail.
Toen ben ik erg boos geworden en heb een fiks boze mail terug gestuurd. Ik had de schoenen niet eens een halve dag hier.
Daarna kreeg ik een nettere mail(van een ander persoon) dat ik mn geld terug kreeg en ze t alleen even na moesten vragen?
Ik bestel of koop daar dus niks meer.

rare mail

Ik vind de Coolblue een prima winkel om te kopen en zij zijn ook best makkelijk met retourneren, maar hun mails zijn tamelijk infantiel. Ik had laatst iets gekocht dat ik de volgende dag al kon ophalen bij de Coolblue hier ter plaatse. Maar ik was pas twee dagen later in de gelegenheid langs te gaan. Onderwijl had ik al een mailtje gehad met "Hi Alkes, je pakje is bij ons aangekomen en wacht op je. Wij zorgen ondertussen goed voor hem maar hij is wel erg benieuwd wanneer je hem komt ophalen"
Mijn dochter dacht nog even dat ik toch een hond had besteld in plaats van een koptelefoon.

Ad Hombre

Ad Hombre

04-06-2019 om 19:57

Coolblue

Wat dan weer wel erg voor ze spreekt is dat je het pauzemuziekje op de telefoonwachtrij uit kunt zetten. (geen wachtrij is natuurlijk zelfs nog beter)

Vera

Vera

04-06-2019 om 23:43

Alkes

Dank je wel.
Ik ga nu lachend slapen.

Vu

Vu

05-06-2019 om 10:36

coolblue

Haha, ja dat is typisch Coolblue. Al hun mailtjes gaan op een soortgelijke toon. Ik kan er al wel om lachen.

Bloem

Bloem

31-12-2019 om 22:57

Is weg

Verbaast me niets ook. Ik herken het beeld van iets af willen rekenen maar geen personeel kunnen vinden.

Alleen van de vestiging in Amsterdam viel me op dat daar wel (veel) personeel rondliep.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.