Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Strikje

Strikje

27-12-2009 om 16:18

Hè, er is nog geen kerstpakketdraadje!

Daar gaan we snel verandering in brengen Wat hebben jullie dit jaar gekregen?
Mijn pakket: Een gourmetstel maar dan met wokpannetjes. En verder allerlei kookspulletjes in "wokstijl". Sauzen, kookboekje, mie, kruidenmixjes, atjar, kroepoek. Erg leuk, als je, zoals ik, van koken en exotische eten houdt.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Strikje

Strikje

28-12-2009 om 23:24

Ik bedoel

Ik bedoel jouW. Ik heb de opfriscursus spelling gedaan, jij ook? Nu nog een typediploma

Best leuk, maar...

Ik kreeg een door het bedrijf samengesteld pakket: een boodschappentas met een fleecetrui waarop het logo van mijn bedrijf stond en nog wat eetdingen.
Helaas hebben de cavia's de tas half opgevreten (had 'm naast de kooi geparkeerd), en heeft mijn oudste dochter de inhoud ingepikt. Ik heb nog de lege zakjes van de kerstkransjes en de pringles onder haar bed gevonden en zie haar af en toe voorbij komen in MIJN fleecetrui.
Bleh... ik wil volgend jaar als kerstpakket een bon voor een opvoedingskamp van zowel cavia's als pubers.
n@nny

Jula

Jula

29-12-2009 om 18:58

Niks

Vorig jaar nog wel een mooi pakket ondanks dat ik uitzendkracht ben. Dit jaar na de fusie (overname!) niks meer voor de uitzendkrachten. Wij voelen ons ernstig ondergewaardeerd. En dit nog wel bij een werkgever waar het vreselijk druk is geweest door de crisis!

Nasha 1st

Nasha 1st

29-12-2009 om 21:49

Jula

als het toevallig mijn werkgever is, dan ben ik net zo verbolgen als jij....ook bij ons hebben de uitzendkrachten dit jaar niks gekregen.....(ik werk bij de organisatie met het blauwe logo) en inderdaad, juist dit jaar heel veel extra werk!

Sani

Sani

29-12-2009 om 22:24

Ja, amsterdam klopt!

Hey Strikje, inderdaad, mijn nick was op de werkgever gebaseerd...hahaha. Wel erg grappig dat hier nog een San***** rondwaart.... ben natuurlijk erg nieuwsgierig.

Wel kleine bekentenis, mijn man werkt er. Hij werkt in de diagnostiek.

Mmmm, nu alletwee raamschermpjes van Ouders Online bestellen zodat er op de parkeerplaats gegleurd kan worden.... hahahahaha

Sani

Strikje

Strikje

30-12-2009 om 11:49

Sani

Nee, gaat niet lukken. Ik fiets. Zonder schermpjes uiteraard

Jula

Jula

30-12-2009 om 21:14

Nasha

Ja, dat klopt. Vorig jaar hadden wij nog een oranje logo Wegens de drukte zijn er op mijn afdeling alleen al ongeveer 25 nieuwe mensen bijgekomen dit jaar!

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 22:59

Ja, inderdaad

vorig jaar was het nog oranje....ja, bij ons zijn er ook heel wat bijgekomen het afgelopen jaar en vooral uitzendkrachten (er zijn er ook weer veel gegaan overigens)....maar ik vond het bijzonder onaardig dat ze echt helemaal niks hebben gekregen, nog niet een kerstkrans!

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 23:00

Geinig wel

een collega....benieuwd welke afdeling jij werkt....

Jula

Jula

30-12-2009 om 23:06

Ja, grappig

Ik had al eerder gezien dat jij een collega was : )
Ik werk in het midden van land en maak een hoop afspraken voor mensen elke dag!

Nasha 1st

Nasha 1st

30-12-2009 om 23:31

dan denk ik dat we op dezelfde afdeling werken, alleen op een andere lokatie dan. En ik heb nog een extra belgroep erbij, misschien verbind je me weleens iets door

Strikje

Strikje

04-01-2010 om 23:53

Benina

Nee, er zijn grenzen. Daar is niet over nagedacht! Wie zit daar nou op te wachten?
Wij kregen trouwens laatst een fotoboekje van het werk. We hebben een deel nieuwbouw, en dat is feestelijk geopend. In het fotoboekje stonden een paar foto's van het feest. Ik kan je vertellen, ik vind alle verrassingen leuk en ben snel dankbaar. Maar dit fotoboekje??? Nee, dat vond iedereen raar en lelijk en onzin. Sani, wat vond jouw man ervan? Schiet me ineens te binnen, ik heb het niet eens mee naar huis genomen. Sani's man misschien ook niet.

Strikje

Mamvantwee

Mamvantwee

05-01-2010 om 11:15

Kerstpakket moet nog komen!

Hier is de organisatie een beetje misgegaan geloof ik. Wij kregen zo'n kadogids waar je voor een aantal punten uit mocht kiezen. Die gids kregen we 3 dagen voor Kerst op ons werk, en ik heb thuis snel de bon ingevuld en kon vervolgens nergens vinden waar ik hem moest inleveren/naartoe opsturen... Nagevraagd op mijn werk en dat was een grote verrassing voor hen! Nu mag iedereen nog deze week de bon inleveren en daarna wordt de handel doorgestuurd, dus ik verwacht volgende week of de week daarna toch wel mijn 'kerstpakket' te krijgen...

(kerstkransjes, kaarsjes, kerstservetten...wat zou erin zitten?)

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.