Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

en nog eentje....

en nog eentje....

07-09-2016 om 21:20

idee feest voor 50 jarige?

Mijn hele vriendenkring is nu zo'n beetje 50, en alle feestvarianten zijn ook al langsgekomen (surpriseparty, spelletjesfeesten, borrels op gekke plekken, ontbijttoestanden)

en nu wordt er nog eentje 50.
Man, buitengewoon grappig, nog steeds beetje kwajongen, zeer gastvrij, bescheiden, goede vriend.

We willen graag iets voor hem organiseren.... maar wat?

Iemand nog ervaring met een origineel feestconcept?

groetjes

En Nog Eentje

MIekemieke

MIekemieke

07-09-2016 om 22:19

een goed restaurant

Niet origineel maar waarschijnlijk wel heel fijn na al die leuke feestvarianten, gewoon een goed restaurant in een prettige omgeving.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2016 om 13:31

Wanneer en met hoeveel?

Wij hebben de 50ste verjaardag van man gecombineerd met de 16-jarige en 18-jarige van de kinderen en daar hebben we het scoutinggebouw van de scouting van mijn dochter voor afgehuurd. Dat kost amper iets. Verder hebben we serviesgoed, statafels e.d. via een verhuur laten komen, zelf drank en hapjes geregeld. Muziek is door mij verzameld, de kinderen hebben zo het hunne toegevoegd. De hapjes heb ik zelf gemaakt. Ik heb het pasje van de Sligro van iemand geleend voor o.a. tapas, zalm, fris e.d.. Omdat dit in de winter was hebben we niet veel buiten gedaan, maar als het over een maand is bijvoorbeeld, zou je je actieve, gastvrije man ( ) ook lekker kunnen laten braden op een barbecue. Ik weet het... het is meer gedoe, maar lekker onder elkaar en goed voorbereid valt het al met al best mee. Ook omdat we de afwas niet eens móchten doen. Hup vies de kratten weer in. Omdat we het hele gebouw afgehuurd hadden, was 1 ruimte de 'disco'. Dus daar kon gedanst worden. (Ik vrees dat dat element er bij een 60-jarige verjaardag niet meer in zit, piepkraak...) De kinderen hadden naar leeftijd een eigen ruimte, zodat ze hun eigen vrienden overzichtelijk bij elkaar hadden.

En Nog Eentje

En Nog Eentje

11-09-2016 om 16:34

bedankt Kaaskopje en Miekemieke

Lekker uit eten met elkaar is hartstikke leuk, maar (misschien ambitieus) ik wil meer.

Klinkt erg leuk jullie feest Kaaskopje, inderdaad ideaal om van alles te huren en ongewassen in te leveren.

Zijn er nog meer ideeën, leuke locaties etc?

Ik denk dat er ongeveer 40-50 mensen zullen zijn, die allemaal behoorlijk willen bijdragen (zowel financieel (€ 50 per persoon gaat lukken) als qua voorbereiding/inspanning).

En Nog Eentje

Mams

Mams

11-09-2016 om 20:24

Doe s een gooi...

Kookworkshop en daarna lekker alles opeten (bv bij de kookfabriek in Rotterdam, maar heb je vast en zeker ook in andere steden), iets gezamenlijks dat past bij de hobby van de jarige (zoals wadlopen, zeevissen, sterrenwacht, wandeltocht door natuurgebied met gids, rondrit op een vespa, stadswandeling ofzo), een cd inzingen met zn allen, circusvoorstelling oefenen en daarna opvoeren, winterbbq op een mooie locatie, zulk soort dingen?

Zit er iets tussen?

Vakantieganger

Vakantieganger

12-09-2016 om 07:55

Regio en periode?

in welke regio zoek je iets, en voor welke periode is het feest gepland?
Is een strandtent afhuren misschien een idee?
Kamperen bij natuurmonumenten lokatie?
Een fietstocht Happen en trappen-concept?
Succes.

Boottocht

Er bestaan organisaties die een tocht op het IJsselmeer aanbieden, inclusief hapjes en drankjes.
Een vriend van ons heeft een grote tweemaster en heeft grote aftrek omdat het een orginele gezellige dagbesteding is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.