Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Doremi

Doremi

18-07-2010 om 22:26

Iets op te biechten

Van die dingen die je niet in het openbaar durft te vertellen, hoewel het natuurlijk helemaal geen schande is. Ik ben fan van de 3 J's en vind het geweldig dat ze volgend jaar mee gaan doen aan het Eurovisie Songfestival. Ik verheug me nu al op de uitzending waarin het liedje voor het songfestival gekozen gaat worden.
Iemand anders nog iets op te biechten?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Berber

Dat doen we soms nóg. Worteltjes uit een pot gaan soms gewoon zo op tafel. Nou, voor de vorm laten we ze uitlekken en doen we ze netjes in een bakje, maar ze vormen gewoon een koud onderdeel van de maaltijd

Boos

Ik ben soms tijdens een ruzie ZO boos op vriend dat ik, stilletjes in mezelf, de ergste verwensingen en scheldwoorden eruitgooi. Mompelend. Echt niet mooi meer hoor, wat er dan uitkomt. En als hij dan vraagt wat ik zeg, zeg ik dat ik het niet tegen hem heb. Waarop het me beter lukt een glimlach op mijn gezicht te plakken en poeslief te vragen of we niet maar gewoon op moeten houden met deze ruzie.

Gallifrey

Gallifrey

26-07-2010 om 17:26

Wat braaf zijn we toch...

Nu een echt erg onsmakelijke:
Laatst hoorde ik op een feestje dat 40% van de mensen uit zijn/haar neus eet (!). Wie? Op het feestje was er niet een aanwezig.
En hoe voeren ze nu toch zo'n onderzoek uit?

Tanneke

Tanneke

26-07-2010 om 17:58

Oh bah gallifrey

Gallifrey, wat vind ik dat toch smeeeeerig!
Ik peuter echt weleens in min neus,maar wel met een tissue en ik stop het zeker niet in mijn mond.
Soms zie je mensen in de file zo lekker ongegeneerd uit de neus graven en dan....die vinger in de mond.BLEEEEH!
Op een feestje kunnen de ras peuteraars zich wat beter inhouden denk ik..
Vraag me ook altijd af hoe "ze" dit soort dingen weten.Heb nog nooit een enquette gezien over dit soort dingen,haha.

enjoy

enjoy

26-07-2010 om 21:59

Hangmat

Ik doe regelmatig midden op de dag een illigaal dutje. In mn bed, luiken dicht en op de bank of lekker in de tuin in de hangmat. Gsm op stil, telefoon eruit. Gewoon 1 of 2 uur helemaal onbereikbaar.............zaaaaaaaaaaaaaalig!!Ben daarna weer happy en fit, klaar om de kids uit elkaar te houden of gezellig naar ze te luisteren en aan het eten te beginnen!!

Neus

Peuteren: ja
Ervan eten: NEE

gggadverrr!

Eigen vlees

Ik vind het fijn om zo nu en dan mijn eigen buik, borsten of billen te voelen.......
Vind het gewoon lekker zacht en warm! (word er overigens niet opgewonden van of zo hoor!!!)

wel een erge bekentenis

wel een erge bekentenis

29-07-2010 om 18:32

Fout maar lekker

Na 30 jaar relatie ben ik 1 x vreemdgegaan. En ik heb genoten. De meest geweldige seks ooit gehad.

Heirthe

Heirthe

29-07-2010 om 20:42

Een heleboel op te biechten hier

Ten eerste ben ik fan van K3, ik word helemaal gelukkig van hun liedjes (schaam schaam)
Ten tweede snoep ik ook stiekum als de kinderen het niet zien
Ten derde wil ik het liefst meteen naar huis nu we op vakantie zijn en een van onze cavia's dood is gegaan
Ten derde kan ik GTST geen avond missen
Ach en zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik, ik ben gewoon heel kinderachtig

fladder

fladder

30-07-2010 om 01:15

He jakkie, foske!

Ik kan me vooral goed voorstellen dat je niet meer zo in vakantiestemming bent omdat je cavia is doodgegaan... Sinds ik zelf die beestjes heb, ben ik helemaal wég van ze... En ik weet dat ze niet zo oud worden als papegaaien en schildpadden, maar ik sta er toch liever niet bij stil dat het ook hier gaat gebeuren...

Niks kinderachtig, hoor! Sterkte!

Fasolla

Fasolla

30-07-2010 om 10:45

Ok nog 1

Mijn huis wordt geverfd en nu doen ze 3 ramen met een andere kleur dan was afgesproken. (blauw ipv wit) op het moment dat ik er wat van wilde zeggen zag ik het gezicht van mijn man en die was dolgelukkig en vond het zoooo mooi. Ik kan het niet over mijn hart halen om nu te zeggen dat ik het lelijk vindt. Zucht, watje die ik ben...

frivola

frivola

31-07-2010 om 17:11

...nog erger hier......

als mijn man naar zijn werk is, mijn oudste op school zit en mijn jongste in bed ligt en ik even de tijd heb, dan kijk ik wel eens naar die youtube filmpjes.......van het uitknijpen van puisten....erg he...krijg nog rode oortjes nu ik het zo opschrijf.

koentje

koentje

31-07-2010 om 17:57

En ik,

ik lees 'mijn geheim'.... alleen in de vakantie.
Dat dan weer wel.

Niet alleen in de vakantie

....ik lees mijn geheim al een jaar of 20 vlak voordat ik ga slapen....

Anneke

Anneke

06-08-2010 om 13:06

Mijn biecht

* ik internet om het leven privé op het werk, zoals nu Ouders Online
* ik heb de tas van de nieuwe vriendin van mijn ex aan een inspectie kunnen onderwerpen (was erg gerustgesteld toen ik zag welke lelijke bh's ze draagt )

Ellebel

Ellebel

10-08-2010 om 14:05

40%

Ik geef toe, ik hoor bij die 40% die peutert en opeet. Weet niet waarom, doe t al mijn hele leven. Weet natuurlijk dat t vies is, doe t dus ook stiekem. Jongste dochter doet t ook. Oudste dochter zag mij t laatst doen en ging bijna over dr nek. Heb hun ook duidelijk verteld dat t niet netjes en vies is, maar kan t toch niet laten.

Verder snoep ik ook stiekem. Heb ik paar jaar geleden geheime "email relatie" met jeugdliefde gehad. En ik heb vol trots me in oranje uitgedost om finale WK te kijken, maar ik woon in buitenland en dan wordt je "vaderlands liefde" nog groter.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.