Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

20-06-2011 om 13:37

Ik ga op gesprek....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

23-06-2011 om 13:41

Gefeliciteerd pelle en succes ayanne

Pelle, ik zie nu pas dat jij ook gesolliciteerd hebt en de baan gekregen hebt. Goed van je, gefeliciteerd
Ayanne, succes vanmiddag!

margje van dijk

margje van dijk

23-06-2011 om 16:35

Maar pelle

Hoe moet dat nou met het forum?
Of heb je wel bedongen dat je onder werktijd mag forummen.

Maarre... gefeliciteerd!!

Margje

Guinevere

Guinevere

23-06-2011 om 16:50

Van harte

Van harte, Pelle, en nu Ayanna nog door naar de volgende ronde.

Fiorucci

Fiorucci

23-06-2011 om 19:03

Nou zeg!

Mooie boel Pelle, sta ik daar alleen in het fietsenhok...tsss....

Valkyre

Valkyre

23-06-2011 om 20:26

Ayanna!

Hoe ging 't?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

23-06-2011 om 21:15

Pelle

Deal! Maar dan graag koffie.

Ayanna

Ayanna

23-06-2011 om 21:42

Ja, hier ben ik!

Was vandaag een echte ouderwetse ren- en vliegdag, vandaar dat ik nu pas in de gelegenheid ben om te reageren.
Het was een heel goed, maar ook een heel leuk gesprek. Ik had het gesprek met een personeels-functionaris en een supervisor van de afdeling en na een kleine twintig minuten kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat ik eigenlijk té gekwalificeerd ben voor deze functie. Klinkt heel arrogant, en dat ben ik ECHT niet, maar ik was eigenlijk te goed voor dit werk. Supervisor zei: als ik het juist inschat dan denk ik dat jij je al erg gauw zou gaan vervelen op die afdeling. Ze wilden me wel graag hebben, maar waren bang dat ik een stap terug zou doen vergeleken met wat ik nu doe. Een flinke stap zelfs.
We hebben verder nog wat leuk gekletst en ze vroegen nog wel door waarom ik tegenwoordig geen leidinggevende functie meer had (vrijwillige keuze ivm mama-schap) en of ik dat misschien in de toekomst wel weer wilde oppakken (ja, als mijn kind wat ouder is).
Ik vind het niet erg, dat het niks geworden is. Het feit dat ik op gesprek mocht komen en dat ze zo lovend waren over mij en mijn kunnen, was een behoorlijke ego-boost! Geen man overboord, ik HEB werk en weet nu dat, als ik tegen een leuke vacature aanloop, ik zeker nog lang niet uitgerangeerd ben.
Dank allemaal voor jullie steun enne Pelle...jij proficiat!

Valkyre

Valkyre

23-06-2011 om 22:12

Fijn ayanna!

Goed om te weten, en fijn dat ze zo lovend zijn. Wie weet komt er ooit wel een meer uitdagende functie vrij net als jij daar zin in hebt... En je hebt toch even geoefend met solliciteren!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ayanna

Ayanna

23-06-2011 om 22:25

Ja goed he?

En dat allemaal op mijn oude dag...moet niet gekker worden!
Wil nu alleen nog maar 1 ding kwijt: I feel good! Was echt een oppepper voor me. Oh ja, op mijn werk zijn ze zich trouwens rot geschrokken! Heb 1 leidinggevende verteld van het gesprek, die vroeg of ze het met haar leidinggevende mocht bespreken en ineens was alles in rep en roer. Is misschien wel even goed, dat ze me niet als vanzelfsprekend meer beschouwen.

Massi Nissa

Massi Nissa

24-06-2011 om 09:50

Goed zeg!

Pelle, gefeliciteerd! Ik wist dat je het in je had. Leuk idee om drie verschillende banen te zoeken, succes met de derde voor donderdag en vrijdag. Op veel scholen zijn er dringend goede roostermakers nodig, is dat niks voor jou? Ik zie regelmatig advertenties bij onderwijsvacaturebanken.
Ayanna, wat stoer dat je management zo schrikt van je sollicitatie! Dat moet een enorme opsteker zijn.
Groetjes
Massi

Vic

Vic

24-06-2011 om 10:54

Mooi!

Pelle, gefeliciteerd met de nieuwe baan!
Ayanna, goed gedaan. Dat geeft moed voor een eventuele nieuwe sollicitatie. Misschien wel een extra motivatie voor je werkgever om tóch je uren uit te kunnen breiden.

Asa Torell

Asa Torell

24-06-2011 om 21:10

Goed zeg

Pelle gefeliciteerd! En Ayanna, wat een fijne opkikker, ik hoop dat het zich in een verbetering bij je huidige werk of iets nieuws vertaalt.

Massi Nissa

Massi Nissa

25-06-2011 om 11:25

Pelle, ervaring

Ik denk zonder gekheid dat jij best veel ervaring kunt opvoeren in een soll.gesprek of brief. Zo plan jij al jaren van alles voor de basisschool van je zoons en heb je bijna een jaar lang (zoiets toch?) de spelletjesrubriek van OO in de lucht gehouden en erop toegezien dat alles fair verliep, er op tijd op stond etc. Ik heb jou nooit persoonlijk ontmoet en ben toch onder de indruk van de manier waarop jij tig touwtjes tegelijk in handen kunt hebben en ook nog bijhouden wat bij wie hoort en wanneer en waarom.
Groetjes
Massi (zelf geen geheugen, dus altijd veel bewondering voor mensen die dat wel hebben)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.